مدیر وزارت بهداشت در مطبش فقط پول نقد می‌گیرد!

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار مطلبی قابل تامل درباره تجربه‌اش از پیگیری درمان بیماری کرونا نوشت: رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در مطبش فقط پول نقد می‌‌خواهد، حتا از بیماران مبتلا به کرونا!

به گزارش تازه نیوز، کاربری به نام مسعود سلطانی در اینستاگرام خود نوشت: از چهارشنبه که خودم و خانواده‌ام به کرونا مبتلا شده‌ایم، پیگیر دریافت اطلاعات تخصصی درباره سیر درمان خودمان هستیم. امروز یک‌شنبه ششم مهر، با مطب دکتر محمدمهدی گویا تماس گرفتیم. گفتیم کرونا داریم تا زمان خلوت‌تری وقت بدهد یا اگر لازم است تمهید ویژه‌ای بیندیشد. اما برای منشی‌اش فقط مهم بود که بگوید شما سه نفر هستید و ویزیت دکتر ۷۰ هزار تومان است و حتمن ۲۱۰ هزار تومان پول نقد داشته باشید؛ دکتر کارتخوان ندارد.

دکتر گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، خودپرداز ندارد. من بیمار کرونایی باید از دستگاه خودپرداز پول بگیرم و آن پول در گردش قرار بگیرد تا آقای گویا که برای مدیریت بیماری‌های واگیر از پول مالیات من حقوق می‌گیرد، مالیات ندهد و به جایش در تکثیر ویروس کرونا بکوشد.

در سایت نظام پزشکی شکایتم را ثبت کردم و نوشتم کار ایشان فقط تخلفی ساده از قانون الزام پزشکان به داشتن کارتخوان نیست و تکثیر عامدانه ویروس کرونا است و از این منظر باید پیگیری شود.

به حراست وزرات بهداشت زنگ زدم و گفتم کسی که قرار است بیماری‌های واگیر را مدیریت کند، در مطبش پول نقد می‌خواهد و بیماری را گسترش می‌دهد. پاسخش این بود که در بازرسی شکایت کنم. گفتم شما وظیفه دارید این موضوع را به وزیر منتقل کنید و نتیجه آن را به من بگویید و گرنه به حراست کل شکایت می‌کنم. مرا به جایی دیگر وصل کرد.

از جای جدید پرسیدم به کجای وزارت بهداشت وصل شده‌ام. دو بار پرسیدم، نخواست که پاسخی بدهد. حدسم این است که به بازرسی وصل کرد. مشکل را گفتم و این که می‌خواهم وزیر بهداشت سریع واکنش نشان بدهد و ایشان را که با گرفتن پول در مطبش بیماری واگیر مراجعانش و در هفت ماه گذشته کرونا را تکثیر کرده است، برکنار کند. گفت مطب خصوصی است و محل شکایت جای دیگر. وقتی گفتم این موضوع را رسانه‌ای می‌کنم، گفت برو انجام بده. لحنش به گونه‌ای بود که حس کردم برایش اهمیتی ندارد که افکار عمومی و رسانه‌ها چه می‌گویند و بر جای مستحکمی تکیه زده‌اند که هر چیزی ممکن است نگرانشان کند جز نظر مردم.

با حراست هم که صحبت کردم، برداشتم این بود که از این موضوع مطلع است؛ و شکایت‌های دیگری هم از او شده است و بی‌توجه بوده‌اند. برای هر دو نفری که با آنها صحبت کردم، پول نقد گرفتن رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزرات بهداشت از بیماری مبتلا به کرونا که برای قطع زنجیره سرایت پیش از شروع گفتگو آن را اعلام می‌کند، موضوعی بسیار بی‌اهمیت است.

اصلاحات نیوز

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.