یزدانی: وزارت کشور بخشنامه‌ای برای برگزاری مراسم اربعین در تهران صادر نکرده است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با برگزاری یا عدم برگزاری مراسم اربعین در تهران گفت: وزارت کشور بخشنامه‌ای در این زمینه صادر نکرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، مجتبی یزدانی در حاشیه مراسم افتتاح همزمان سه پروژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ارتباط با آخرین وضعیت برگزاری مراسم اربعین در تهران خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای در دفتر شهردار تهران با حضور بخش‌ها و نمایندگان شهرداری تهران برگزار شد و در این جلسه به موضوع هفته دفاع مقدس و همچنین مراسم اربعین در تهران اشاره شد.

وی گفت:‌ در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها موظف به اجرای برنامه‌ها و وظایف خود شدند و شرح وظایف در برگزاری هر چه باشکوهتر هفته دفاع مقدس و مراسم اربعین انجام گرفت که در این زمینه حوزه فرهنگی و اجتماعی وظیفه برنامه‌های محتوایی، حوزه روابط عمومی وظیفه اطلاع‌رسانی و همچنین حوزه خدمات شهری موارد اجرایی را برعهده گرفت.

یزدانی گفت: همچنین قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای نیز با حضور دوستانمان در سپاه و قرارگاه، سازمان تبلیغات و همچنین اوقاف برگزار شود تا برنامه‌های ویژه‌ای در ارتباط با اربعین و هفته دفاع مقدس در تهران برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که مراسم اربعین در تهران امسال برگزار خواهد شد یا خیر گفت: ‌در این ارتباط وزارت کشور بخشنامه‌ای صادر نکرده و جلسه‌ای هم برگزار نشده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.