ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شد

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، از این باشگاه اخراج شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، شب گذشته بود که ۱۲ باشگاه بزرگ اروپایی از جمله تاتنهام تشکیل سوپرلیگ اروپا را اعلام کردند و اکنون رسانه های انگلیسی ادعا کردند که ژوزه مورینیو که از این تصمیم ناراضی است، حاضر به تمرین دادن تیمش نشد و مدیران باشگاه هم تصمیم به اخراج او گرفتند.

مورینیو در میانه‌های فصل قبل جانشین مائوریسیو پوچتینو شد تا آرزوهای هواداران تاتنهام برای کسب جام را برآورده کند. تیم او فصل قبل در نهایت در رتبه ششم قرار گرفت و به لیگ اروپا راه پیدا کرد اما در این فصل تاتنهام نمایش‌های پرانتقادی داشت و در لسگ برتر خسلی زود از جمع مدعیان قهرمانی دور افتاد و در لیگ اروپا نیز با شکست تحقیرآمیز  ۳-۰ مقابل دینامو زاگرب، از دور رقابت‌ها کنار رفت.
البته تاتنهام با هدایت مورینیو به فینال جام اتحادیه رسید؛ دیداری که کمتر از یک هفته دیگر برگزار می‌شود اما مورینیو فرصت حضور در آن نبرد مقابل منچسترسیتی را از دست داد.

علاوه بر این مورینیو  به دلیل انتقادهای بیش از اندازه از بازیکنانش در رسانه‌ها، رابطه خوبی با تعدادی از آنها نداشت و مدیران باشگاه هم نگران بودند اظهارنظرهای او باعث اختلاف در تیم شده است.

گفته می شود با جدایی مورینیو قرار است رایان میسون و کریس پاول، کمک های تیم، تا پایان فصل هدایت تاتنهام را برعهده داشته باشند. سفیدهای لندنی با کادر فنی جدید اولین بازی شان را روز چهارشنبه مقابل ساوتهمپتون انجام خواهند داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.