ارزانی مسکن در راه است؟/ وعده‌های وزیر درباره کاهش قیمت

محمد اسلامی گفت: قیمت مسکن در کشور در حال حاضر حباب است و به زودی شاهد کاهش قیمت ها در این بخش خواهیم بود.

به گزارش تازه‌نیو و به نقل از ایرنا، محمد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح پل مواصلاتی شهر پرند با تاکید بر اینکه به چشم انتظاری مردم در اتمام پروژه های مسکن باید پایان داده شود، اظهار داشت: با عرضه “مسکن ملی” قیمت مسکن حتما شکسته خواهد شد و با توجه به شرایط کشور پیش بینی می کنیم حباب قیمت ها شکسته و قیمت معقول شود.

وی، ظرفیت سازی در کشور را ضروری دانست و افزود: قدرت کارفرمایی مهمترین شاخصه اجرای پروژه ها در کشور است که این مهم باید تقویت شود.

اسلامی با بیان اینکه شاخص های کارفرمایان باید پیشگیری، حمایت و پیش بینی باشد، عنوان کرد: بخش مهم قدرت اجماع شرکت ها است که در دوره تحریم ها نیازمند جهش و شکوفایی بزرگ است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتخاذ سیاست ها و تصمیات براساس ضوابط قانونی افزود: رشد شرکت های بزرگ و انبوه ساز متعهد در کشور، باوری است که باید به آن دست یافت.

اسلامی بر حفظ جریان پایدار تولید و عرضه مسکن در کشور تاکید کرد و گفت: مشکلات شرکت های بزرگ و فعال در حوزه راه و شهرسازی در کشور باید حل شود تا با اقدام و ایجاد برنامه و کار عملی در کشور بتوانیم افرادی که مسکن ندارند را با اطمینان خاطر و بر اساس برنامه صاحب مسکن کنیم.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.