اعتراف تلخ حریرچی بعد از 14ماه: داروهایی که به کرونایی‌ها می‌دهیم بی‌فایده است!

معاون وزیر بهداشت گفت: به جز اکسیژن معمولی بقیه داروهای ضدکرونای مطرح تاثیر زیادی ندارند و فقط آنها را برای رفع عذاب وجدان و حسرت به مردم می‌دهیم.

به گزارش تازه‌نیوز، ایرج حریرچی در قزوین اعترافی تلخ درباره داروهای تجویزی برای بیماران کرونایی داشته و گفته است: به جز اکسیژن معمولی بقیه داروهای ضدکرونای مطرح تاثیر زیادی ندارند و فقط آنها را برای رفع عذاب وجدان و حسرت به مردم می‌دهیم…

معاون وزیر بهداشت در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار داشت: به جز اکسیژن معمولی بقیه داروهای ضدکرونای مطرح تاثیر زیادی ندارند و فقط آنها را برای رفع عذاب وجدان و حسرت به مردم می‌دهیم.

وی اضافه کرد: داروهایی مانند فاویپیراویر، رمدیسیویر و آیورمکتین هیچ تاثیر علمی اثبات شده‌ای ندارند و در بهترین حالت کمی علائم کرونا را تخفیف می دهند. منتها ما برای اینکه مردم عذاب وجدان نگیرند و حسرت نخورند که چرا از این داروها استفاده نکردند، آن را در اختیار مردم قرار می دهیم.

وی البته به این نکته اشاره نکرد که هزینه‌های وحشتناکی که بر گردن مردم و خانواده‌های بیماران کرونایی قرار می‌دهند چطور جبران می‌شود و مافیای دارو در کشور چگونه با همین توجیه مضحک، روز به روز بیشتر از کرونا و تداوم آن منتفع می‌شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.