کلوپ: اینگونه لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را نداریم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد تیمش مقابل لیورپول انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه،  لیورپول فاصله ای تا کسب برتری مقابل نیوکاسل نداشت، اما دروازه این تیم در دقیقه 95 باز شد و دو امتیاز حساس در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم از دست رفت. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد در صورت ادامه این روند، مرسی سایدی ها شایسته حضور در لیگ قهرمانان برای فصل بعد نیستند.

یورگن کلوپ گفت: بی تردید حس شکست خوردن داریم. نمی توان موقعیت هایی بیشتر از آنچه ما امروز خلق کردیم روی دروازه حریف ساخت، اما ما در نهایت نتوانستیم کار نیوکاسل را تمام بکنیم و به اندازه کافی خوب نبودیم. حتی ما از هدیف مردود شدن گل نیوکاسل نیز استفاده نکردیم و پذیرش این نتیجه دشوار است. آنچه امروز دیدم موید آن است که ما لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را نداریم.

یا باید از چنین دیدارهایی درس بگیریم و یا نمی توانیم فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور پبدا کنیم. ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم، پس باید برابر تیمی که خیلی عقب دفاع می کرد باز هم به گل می رسیدیم.

ما می توانستیم خیلی زود کار را حریف را تمام بکنیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم و کاری کردیم که نیوکاسل در جریان مسابقه بازی بماند. این موضوع دیگر مشکل و تقصیر خودمان است.

نیوکاسل شایسته زدن گل تساوی بود و قبل از آن نیز موفق به باز کردن دروازه ما شده بود. نمی دانم چرا چنین اتفاقاتی رخ می دهد و پذیرش این موضوع واقعا دشوار است. هفته بعد باید به مصاف منچستریونایتد برویم و باید از اتفاقات بازی امروز درس بگیریم، وگرنه قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نخواهیم بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.