ثبت نام متقاضیان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

متقاضیان ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به سامانه «inhb.ir» نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت : طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در ۳۱ استان کشور با هدف کمک به رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و همچنین حمایت از توسعه و ایجاد کسب و کار‌های خرد و خانگی ذیل برنامه اشتغال فراگیر اجرا می‌شود.

او گفت : اجرای این طرح در استان کرمانشاه بر عهده سازمان جهاد دانشگاهی است و با توجه به محدودیت زمانی، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ” inhb.ir” اقدام به ثبت نام کنند.

عزیزی افزود: حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت نام، نداشتن اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از جمله شرایط متقاضیان ثبت نام در این طرح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به طرح توانمندسازی اقتصادی ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در ۳۱ استان کشور افزود: سهمیه استان کرمانشاه در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۱۵۰۰ نفر است.

عزیزی گفت: متقاضیان می‌توانند در هر یک از ۱۰ رسته منتخب شامل: ویرایشگر متون، مترجم (کتاب و مقاله)، برنامه‌نویس، انیماتور، گلیم بافی، سازنده پاپوش‌های سنتی، تولیدات چرمی دست دوز، فرش بافی، پوشاک و تولیدعسل ثبت نام نمایند .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.