کنایه‌های مردم به هدیه 1500میلیاردی مجلس به صداوسیما! +تصاویر

با وجود این که جمعی از نمایندگان مجلس در اعتراض به دستکاری جداول بودجه‌ای ۱۴۰۰ در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار پیگیری موضوع شدند، حواشی جدید پیرامون مجلس و دستکاری بودجه به نفع سازمان‌ها و نهادها هر روز بیشتر می‌شود. برخی از واکنش‌ها به دستکاری در بودجه به نفع صداوسیما را بخوانید.

به گزارش تازه‌نیوز، حواشی دستکاری بودجه توسط هیات رئیسه یا زوج قالیباف و نادران، همچنان خبرساز است. در این میان فعالان توئیتری نیز به سهم خود به این موضوع واکنش نشان داده اند.

نوید رجایی‌پور، فعال رسانه‌ای نوشت: یک وقتی ما رو به عنوان فعال فضای مجازی⁩ دعوت می‌کردند توی نشست‌ها؛ یعنی این قبول نیست به ما ١۵٠٠ میلیارد تومان بدهند؟

علی علیزاده، فعال رسانه‌ای خارج از کشور نیز که مورد تایید و حمایت حامیان مجلس یازدهم است، به این حواشی وارد شده و در توئیتی نوشت: مجلس ۱۵۰۰م به تولید محتوا در مجازی اختصاص داده. یعنی ۱۵۰۰میلیارد بیشتر همان جنس محتوا که این سال‌ها صداسیما و سایبری‌ها تولید کردند و باعث شدند بخشی از جامعه هر روز از سیاست‌های حتی درست نظام فاصله بیشتری بگیرد. ما را به خیر شما امید نیست. بودجه نوش جان! کاش لااقل محتوا تولید نکنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.