وعده دردسر ساز سعید محمد برای ایران: غنی‌سازی اورانیوم را ۹۳ درصد می‌کنیم!

سعید محمد برای دوران ریاست جمهوری خود وعده غنی‌سازی ۹۳ درصد داد .بنابر این گزارش غنی سازی ۹۰ درصدی برای ساخت بمب اتمی کاربرد دارد!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در جدیدترین اظهارات خود از غنی‌سازی ۹۳ درصد بعد از انتخاب شدنش سخن گفت.

او گفت: نیازمندی‌های هسته‌ای ما خیلی بیشتر از این حرف‌ها است چرا نباید ما از ظرفیت‌های غنی سازی برای راکتورهای تحقیقاتی‌مان استفاده کنیم چرا نباید اورانیوم غنی شده برای زیردریایی‌ها و کشتی‌های اقیانوس پیما استفاده کنیم چرا باید این کشتی‌ها برای تامین سوخت خود باید به سراغ کشورهای دیگر بروند و مدت‌ها در بنادر آنها منتظر بمانند و خسارت ببینند؟

محمد ادامه داد: ما نیاز به اورانیوم ۹۳ درصد داریم وقتی آمریکا و دنیا با تعهدات خود به این شکل برخورد می‌کند ما نیز باید به سمت غنی سازی ۹۳ درصد برای مصارف صلح آمیز برویم. اگر به این صورت عمل کنیم و به لحاظ هسته‌ای و از داخل خود را قوی کنیم نه آنکه در راکتوهای هسته‌ای بتون بریزیم آن زمان است که می‌بینید طرف مقابل چطور سینه‌خیز به سمت ما می‌آیند تا با ما توافق کنند.

غنی سازی ۹۰ درصدی برای ساخت بمب اتمی کاربرد دارد!

۱ نظر
  1. 123

    همه رو برق میگیره مارو قبض برق :)))

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.