کنعانی‌زادگان: نشان دادیم در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مدافع جنوبی پرسپولیس گفت: السد یکی از بهترین تیم‌های آسیا و بازی مقابل آن‌ها سخت بود، ولی واقعاً بچه‌ها با جان و دل تلاش کردند و جنگیدند تا به برد برسیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در یک دیدار فوق العاده حساس و نفسگیر مقابل السد قدرتمند به برتری برسد و راهی مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شود. بهترین بازیکن این میدان هم کسی نبود جز محمدحسین کنعانی‌زادگان. مدافع جنوبی پرسپولیس در کنار شجاع خلیل زاده به خوبی از پس مهاجمان قدرتمند السد برآمدند و یکی از عوامل بسته نگه داشتن دروازه سرخپوشان بودند. دیروز فرصتی دست داد تا با کنعانی‌زادگان گپ کوتاهی بزنیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با السد چطور بود؟
همان‌طور که از قبل هم می‌دانستیم السد یکی از بهترین تیم‌های آسیا و بازی مقابل آن‌ها سخت بود ولی واقعاً بچه‌ها با جان و دل تلاش کردند و جنگیدند تا به برد برسیم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم در طول بازی باید چه کارهایی انجام دهیم. خدا را شکر برنامه‌های کادر فنی به خوبی اجرا شد و توانستیم در لحظات پایانی گل بزنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

عملکرد خط دفاعی شما هم بسیار خوب بود.
در گل زدن یا گل خوردن همه شریک هستند و قطعاً تلاش همه بازیکنان بود که ما هم توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و دروازه خودمان را بسته نگه داریم. امیدوارم بتوانیم همین روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم و به مراحل بالاتر برسیم.

تو هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدی.
به هر حال نظر کارشناسان AFC بود که مرا انتخاب کنند ولی به نظرم پرسپولیس بهترین بود و همه بچه‌ها عالی کار کردند تا این نتیجه درخشان رقم بخورد. به هرحال این برد مبارک همه پرسپولیسی‌ها باشد.

در مرحله بعد باید به مصاف پاختاکور بروید، نظرت چیست؟
به نظرم بازی با السد تمام شد و باید از فکر این بازی بیرون بیاییم و تمام تمرکزمان را روی پاختاکور بگذاریم. می‌دانیم با تیم قدرتمندی بازی داریم در واقع در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا اصلاً دیدار ساده وجود ندارد ولی ما هم پرسپولیس و قهرمان ایرانیم و نشان دادیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و مطمئن باشید با تمام وجود می‌جنگیم تا این دیدار را هم با برد به پایان برسانیم و شادی را به هواداران هدیه دهیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.