واکنش ظریف به سخنان امروز رهبر انقلاب: متاسفم!

محمدجواد ظریف به سخنرانی امروز رهبر انقلاب واکنش داد و نوشت: متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی بنده، موجب تکدر خاطر مقام معظم رهبری شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد جواد ظریف با انتشار عکسی از خود و رهبر انقلاب و در واکنش به سخنان امروز ایشان درباره سیاسیت خارجی در اینستاگرام خود نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری همچون همیشه برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث‌های کارشناسی است.

به عنوان یک کارگزار و پژوهشگر روابط خارجی، همواره باور داشته‌ام برای قوام این مرز و بوم خدایی، سیاست خارجی باید موضوع وفاق و انسجام ملی باشد و از بالاترین سطح مدیریت و هدایت شود و بر این اساس پیروی از نظرات و تصمیمات رهبری ضرورتی غیرقابل انکار برای سیاست خارجی است.

وزیر امور خارجه در ادامه نوشت: بسیار متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی که صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات و بدون قصدی برای انتشار بیان شده بود، دزدانه منتشر و به صورت گزینشی مورد بهره‌برداری و دستمایه خصومت ورزی بدخواهان کشور و مردم و انقلاب گردید و اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

ظریف در پایان اضافه کرد: امیدوارم به یاری خدا اینجانب و همکارانم بتوانیم در کنار دیگر خدمتگزاران در اجرای بی‌کم و کاست منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران عزیزمان یکدل و یکصدا کوشاباشیم.

در همین ارتباط: رهبر انقلاب: حرف‎های اخیر برخی مسئولان تاسف‌آور بود

پشت اینستاگرامی ظریف

۱ نظر
  1. ساسان

    این حرفها را اقای ظریف نباید میزد . ولی ولایت مداریش خوبه .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.