انتقاد فرشته طائرپور از رسانه‌ای شدن دیدار سینماگران با رئیسی: بی‌اخلاقی کردید!

انتشار بخش‌هایی از صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی با سینماگران واکنش فرشته طائرپور را به دنبال داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعتی پس از رسانه‌ای شدن دیدار رئیس قوه قضائیه با جمعی از سینماگران و انتشار گزارش آن، برخی از حاضران در جلسه، نسبت به این کار اعتراض کردند.

فرشته طائر‌پور، تهیه کننده سینما که در این جلسه حضور داشت گفت: دیدار با رئیس قوه قضاییه در پی درخواست چندماه پیش “خانه سینما” و به منظور طرح مشکلات سینما در ارتباط با این قوه برگزار شده بود.

با مشاهده دوربین های مستقر در جلسه و بمنظور پیشگیری از انتشار اخبار اشتباه و برداشت های تبلیغاتی و مرتبط با مسائل ریاست جمهوری، در همان ابتدای جلسه، از آقای خزاعی (‌تهیه کننده ) و مسئول روابط عمومی قوه قضاییه، خواسته شد تا نسبت به رسانه‌ای نشدن این دیدار (که صرفا تحت عنوان آسیب های اجتماعی و نقش سینما برگزار می شد) مراقبت لازم را معمول دارند.

متاسفانه امروز با انتشار گزیده شده سخنان تعدادی از حاضرین در این دیدار در برخی رسانه‌ها مواجه شدیم که طبیعتا جای گله‌مندی دارد.

اقدامی که در انتشار و انتقالِ گزیده و ناقص مباحث صورت گرفته، مصداقی بارز از تخلف قانونی و اخلاقی ناقلان خبر است که امیدواریم بعنوان یک مصداق، مورد توجه و پیگیری قوه قضاییه قرار گیرد

بی تردید این شیوه از خبر رسانی، ضمن انتقال ناقص خبر، نه به نفع ریاست قوه قضاییه و همکارانشان است و نه مورد تایید سینماگرانی است که با نقل بخشی از گفته هایشان، به بازی‌های سیاسی کشانده می شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.