اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در حالی که هواداران این تیم سرمست از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بودند شیرینی این صعود را تا حدی به کام استقلالی‌ها تلخ کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، یکی از مدیران باشگاه استقلال گفت: باز یا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال در این مقطع اساساً اتفاق چندان مهمی تلقی نمی‌شود، چون در کوران مسابقات هستیم و نمی‌توانیم تا تابستان بازیکن جدیدی جذب کنیم.

وی اضافه کرد: قوانین برای تمام تیم‌ها یکسان است و طبق قانون در حال حاضر نمی‌شود بازیکن خرید. از طرف دیگر، هر وقت مطالبات مربی اسبق استقلال پرداخت شود، پنجره نقل و انتقالات ما خودبه‌خود باز خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

این مدیر استقلال اضافه کرد: فعلاً رقابت‌های لیگ برتر تا اواخر تیرماه ادامه دارد و قطعاً تا آن زمان این ماجرا مرتفع خواهد شد. ما نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیستیم، چون می‌دانیم حتماً باز می‌شود.

وی در مورد امین قاسمی‌نژاد هم تاکید کرد: قاسمی‌نژاد خودش دوست دارد استقلالی شود و مطمئن باشید اگر روی حرف خود باقی بماند و کادر فنی بخواهند قطعاً جزو اولین خرید‌های ما برای فصل آینده خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.