آمار رویایی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس/ آمار عیسی می‌تواند از طارمی بهتر باشد!

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس آمار بسیار خوبی را در خط حمله این تیم از خود به جای گذاشته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، عیسی آل‌کثیر که در تابستان ۱۳۹۹ و پیش از آغاز لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست، از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برای قرمزها به میدان رفت اما شادی دردسرساز در بازی با پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی و اتفاقات بعد از آن باعث شد تا عیسی آل کثیر ۶ ماه از حضور در میادین محروم شود و نتواند پرسپولیس را در هیچ رقابتی همراهی کند.

این مهاجم گلزن اما در بازگشت آنقدر با انگیزه بوده که بازهم در دیدارهای آسیایی خوش درخشید و علاوه بر دوبار گلزنی، توانست دو پنالتی نیز بگیرد تا نقشی پررنگ در صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان ایفا کند.

آمار عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس

شرایط مشابه عیسی‌ آل‌کثیر و طارمی در پرسپولیس

آل‌کثیر حالا با مجموع ۱۴ بازی با پیراهن پرسپولیس (۱۲ دیدار آسیایی و ۲ بازی لیگ برتر)، ۷ گل زده و گرفتن ۳ پنالتی به میانگین یک گل به ازای دو بازی رسیده و می تواند این آمار را ارتقا ببخشد. آخرین بار مهدی طارمی، شرایطی مشابه آل کثیر داشت؛ مهاجم کنونی پورتو با مجموع ۱۱۱ بازی و ۵۵ گل زده، پرسپولیس را ترک کرد یعنی به طور میانگین در هر دو بازی، یک گل و حالا آل کثیر می تواند با ادامه روند خوب خود در خط حمله تیم یحیی گل محمدی، آماری بهتر از مهدی طارمی را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.