طارمی مشتری سمج پیدا کرد؛ مهدی از پورتو می‌رود؟

تیم آتالانتا که پس از اینترمیلان در رده دوم جدول سری آ ایتالیاست مصرانه خواهان خرید مهدی طارمی شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، ستاره ایرانی پورتو حالا منتظر است که با رسیدن پیشنهادی مناسب از تیمی بزرگ و معتبر، لیگ پرتغال را ترک کند اما عجله ای ندارد.

اولین گل در اولین بازی در ترکیب اصلی

مهدی طارمی در اولین بازی که در لیگ قهرمانان اروپا به صورت ثابت در ترکیب پورتو قرار گرفت توانست در ثانیه ۶۳ دروازه شزنی و یوونتوس را باز کند و اولین گلش در این رقابت‌ها را به ثمر برساند. او در بازی برگشت تیمش برابر یوونتوس هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد. در همین مسابقه طارمی به صورت کاملا عجیب و باورنکردنی از زمین مسابقه اخراج شد تا بازی رفت برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

شکست پورتو در غیاب طارمی برابر چلسی

پورتو اما در غیاب ستاره ایرانی خود مقابل میهمانش چلسی شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شود. این دیدار در در ورزشگاه دو دراگائوی شهر پورتو به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده انگلستان موفق شد میزبان خود را با ۲ گل از پیش رو بردارد.

زیباترین گل لیگ قهرمانان و نامزد جایزه پوشکاش

در دیدار برگشت مقابل چلسی تصور می شد مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش باشد اما سرمربی پورتو نظر دیگری داشت.

ستاره بوشهری ۶۳ دقیقه برای ورود به زمین انتظار کشید تا بالاخره سرجیو کونسسائو او را به زمین فرستاد تا زیباترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را بزند.

طارمی در دقیقه ۹۳ با ضربه آکروباتیک و قیچی برگردان گلی استثنایی به چلسی زد که گرچه برای صعود پورتو کافی نبود اما به احتمال فراوان می تواند نامزد جایزه پوشکاش باشد.

تمجید سایت ایتالیایی از مروارید خلیج فارس

یک سایت ایتالیایی پس از درخشش مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از ستاره بوشهری پرداخت و از این بازیکن به عنوان مروارید خلیج فارس نام برد.

Numero-diez در گزارشی از داستان زندگی طارمی نوشت و ستاره ایرانی را مروارید خلیج فارس دانست و به گل زیبای او به چلسی پرداخت.

آتالانتا مشتری سمج مهدی طارمی

تیم آتالانتا که با ۶۸ امتیاز از ۳۳ بازی پس از اینترمیلان و بالاتر از ناپولی و یوونتوس در رده دوم جدول سری آ ایتالیا قرار دارد خواستار عقد قرارداد با مهدی طارمی شده است.

سران این تیم ایتالیایی به خواست جان پیرو گاسپرینی سرمربی موفق آتالانتا به اولین مشتری سمج ستاره ملی پوش ایرانی پس از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده اند.

طارمی عجله ای برای جدایی از پورتو ندارد

شاید پیشنهاد تیم دوم جدول سری آ ایتالیا برای هر فوتبالیست آسیایی و ایرانی یک رؤیا باشد اما برای مهدی طارمی این طور نیست.

او عجله ای برای جدایی از پورتو نداشته و ترجیح می دهد در این تیم بماند تا اینکه بخواهد به تیم های نه چندان مطرح ولو در لیگ های معتبرتر (!) اروپایی برود.

بنابراین مهدی طارمی در حال حاضر واکنشی به این پیشنهاد نشان نداده است.

علاقه شدید پیرمرد پرتغالی به مهدی طارمی

پینتو داکوستا پیرمرد پرتغالی یکی از مسن ترین رؤسای باشگاهی در اروپا و حتی دنیاست.

رئیس مسن باشگاه پورتو علاقه شدیدی به مهدی طارمی داشته و به راحتی راضی به فروش ستاره ایرانی خود نمی شود مگر آن که پیشنهادی وسوسه انگیز و سنگین باشد که از آن نتوان گذشت.

از پرتغال خبر می رسد داکوستا سبک بازی مهدی طارمی را دوست داشته و همواره از ملی پوش ایرانی در مصاحبه ها و صحبت هایش حمایت می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.