چند نکته خواندنی درباره طلاق ۱۳۰ میلیارد دلاری بیل‌گیتس از همسرش!

طلاق غول نرم‎افزار جهان، بیل گیتس از همسرش ملیندا همچنان در صدر اخبار این روزهای دنیا قرار دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، بیل گیتس و ملیندا گیتس بعد از ۲۷ سال زندگی از هم جدا می‌شوند.

این دو در بیانیه‌ای ضمن اعلام اینکه پس از ۲۷ سال زندگی مشترک به ازدواج خود پایان می‌دهند، توضیح دادند که “آنها باور ندارند که در این مرحله از زندگی بتوانند کنار هم به عنوان زن و شوهر رشد کنند.”

بیل گیتس به عنوان بنیان گذار مایکروسافت شناخته می‌شود که ثروت خود را برای ایجاد بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس در سال ۲۰۰۰ تاسیس کرده و از آن زمان به بعد یکی از بزرگترین خیریه‌های جهان با وقف ۵۰ میلیارد دلار از ثروت مطرح بوده است. این دو تاکید کردند که به کار خود در خیریه ادامه خواهند داد.

واکنش کابران فضای مجازی به طلاق بیل گیتس

واکنش یکی از کاربران به جدایی بیل گیتس و همسرش از یکدیگر پس از ۲۷ سال زندگی مشترک:

بیل گیتس مدتهاست در دنیای تئوری توطئه به ساخت ویروس کرونا متهم شده که بعدا با ساخت واکسن ثروت افسانه‌ای برای خود کسب کند.

وی هفته پیش اعلام کرد دادن فرمول واکسن ضدکرونا به سایر کشورها{مانند هند} کمک کننده نخواهد بود و بدین ترتیب با فلسفه خیریه‌ای که راه انداخته در تضاد است.

بیل گیتس و میلندا گیتس با جدایی از یکدیگر پس از ۲۷ سال زندگی، شوک بزرگی را به دنیای «خیریه»، «بشردوستی» و «علاقمندان» وارد کردند.

این اتفاق تلخ پس از انتشار خبر جدایی جف بزوس، میلیاردر اول {یا دوم} دنیا و مالک آمازون با مکینزی، مردم دنیا را دچار بهت کرده است.

در همین ارتباط: طلاق‎های میلیاردی جهان بین چه کسانی بوده است؟

بیل گیتس در کنار خانواده
بیل گیتس به همراه اعضای خانواده‌اش

 طلاق ۱۳۰ میلیارد دلاری بیل گیتس و ملیندا

ملیندای ۵۶ ساله درخواست طلاق خود را علیه شوهر ۶۵ ساله خودپر کرد. در نامه تقاضای طلاق ملیندا از «شکست جبران ناپذیر» صحبت کرده است.

دختر بزرگشان جنیفر در اینستاگرام نوشته است خانواده‌شان یک دوره چالش برانگیز را تجربه کرده‌اند.

در گذشته ملیندا در مصاحبه‌های خود گفته بود چگونه سعی می‌کند کار را از خانواده جدا کند.

با ابن حال و طبق گزارش دیلی میل، فاش شده است که بیل گیتس و ملیندا در سال ۱۹۹۴ توافقنامه پیش از ازدواج را امضاء نکرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.