تاریخ معرفی و قیمت آیفون ۱۲ لو رفت

اطلاعاتی کاملا موثق از آیفون ۱۲ در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتی است که شایعات مختلفی درباره نسل بعدی گوشی‌های آیفون در فضای مجازی منتشر می‌شود و این شایعات از زمان معرفی اپل واچ و تبلت جدید شرکت اپل، افزایش یافته است. در حال حاضر تمامی طرفداران محصولات اپل در انتظار معرفی خانواده آیفون ۱۲ هستند و به تازگی اطلاعاتی درباره این نسل از گوشی‌های اپل و همچنین زمان معرفی آن‌ها اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است. در ماه آگوست بود که اخباری مبنی بر برنامه ریزی اپل برای برگزاری مراسم معرفی iPhone ۱۲ ۵G در ۱۳ اکتبر در فضای مجازی منتشر شد و با اخبار جدید منتشر شده درباره مراسم این شرکت ظاهرا اپل قصد دارد به طور رسمی مراسم خود را در همین تاریخ برگزار کند.

شرکت اپل معمولا بین ۱۰ تا ۱۲ روز مانده تا زمان برگزاری مراسم خود به خبرنگاران اطلاع می‌داد تا خود را به محل برگزاری مراسم برسانند، اما از آنجایی که امسال مراسم شرکت اپل به صورت آنلاین برگزار می‌‎شود احتمالا اپل تاریخی برای معرفی محصولات جدید خود اعلام نخواهد کرد.

 

اولین محموله آیفون ۱۲ در ۵ اکتبر از کارخانه خارج می‌شود

طبق اعلام یکی از منابع آگاه اولین محموله از آیفون ۱۲ در ۵ اکتبر از کارخانه اپل خارج خواهد شد و همین موضوع احتمال برگزاری مراسم اپل را افزایش می‌دهد. بر اساس اطلاعات موجود از این گوشی اپل از شبکه ۵G در آن استفاده خواهد کرد و پردازنده استفاده شده در آن نیز A۱۴ Bionic است.

اپل قصد دارد به خانواده iPhone ۱۲ یک عضو جدید به نام iPhone ۱۲ mini اضافه کند که از لحاظ اندازه حدود نیم اینچ از مدل‌های معمولی آیفون ۱۲ کوچک‌تر است. دوربین گوشی iPhone ۱۲ از همان ترکیب آیفون ۱۱ بهره می‌برد، اما این بار لنز چهارمی با عنوان LiDAR Scanner به آن اضافه شده است.

مدل معمولی گوشی آیفون ۱۲ به همراه ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. گفتنی است؛ مدل پرو این گوشی از ۶ گیگابایت رم و با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. در ادامه قیمت مدل‌های مختلف گوشی iPhone ۱۲ را مشاهده می‌کنید:

Apple iPhone ۱۲ Mini – $۶۴۹-۶۹۹

Apple iPhone ۱۲ – $۷۴۹-۷۹۹

Apple iPhone ۱۲ Pro – $۹۹۹-۱,۰۴۹

Apple iPhone ۱۲ Pro Max – $۱,۰۹۹-۱,۱۴۹

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.