ادعای مدیران باشگاه: علیپور با هیچ رقمی در پرسپولیس نمی‌ماند

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به ما گفت: همان روز اولی که علی به دفتر باشگاه آمد، می‌دانستیم که او رفتنی است و با هیچ رقمی در پرسپولیس نمی‌ماند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، جدایی علی علیپور از پرسپولیس قطعی شده و این بازیکن ظرف روز‌های آینده برای عقد قرارداد با یک باشگاه پرتغالی راهی لیسبون می‌شود. علی به‌صورت خودخواسته، چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس در دفتر مهدی رسول‌پناه برگزار کرد و هر بار، به هواداران امیدواری می‌داد که در این تیم می‌ماند، اما صبح دیروز با انتشار پیامی در فضای مجازی، خداحافظی خود را قطعی دانست و از طرفداران تیم خواست برایش آرزوی موفقیت کنند.

در این ارتباط، یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «همان روز اولی که علی به دفتر باشگاه آمد، می‌دانستیم که او رفتنی است و با هیچ رقمی در پرسپولیس نمی‌ماند. حرف‌هایی که می‌زد و پیشنهاداتی که می‌داد مشخص بود رفتنی است. حتی ما شنیدیم از یک ماه قبل، برای ویزای سفر به پرتغال و همچنین ویزای کار در این کشور، درخواست‌هایی به سفارت پرتغال داده بود و کارش برای انتقال به لیگ این کشور تمام شده است. البته باید به او حق بدهیم که به دنبال تجربیات جدید باشد. علیپور برای باشگاه زحمات زیادی کشید و رفتار هواداران هنگام شنیدن پیام رفتنش بسیار خوب بود، اما ما در باشگاه هیچ تقصیری در جدایی علیپور نداشتیم. علیپور چند جلسه با مدیران گذاشت، اما به همه پیشنهادات مهدی رسول‌پناه جواب منفی داد تا لژیونر شود.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.