عزت الله ضرغامی: واردات موز، اسکناس چاپ کردن است!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به عملکرد نامناسب دولت گفت: کسانی که در ۸ سال دولت آقای روحانی روی کار آمدند و کسانی که با اینها همراه بودند نباید دم از آمدن در انتخابات ریاست جمهوری بزنند، اینها چه حرف جدیدی برای زدن دارند؟

به گزارش تازه‌نیوز، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست “تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب” که به همت واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، گفت: انقلاب نعمت بزرگی برای ما بود و خیلی کارها برای ما کار کرده است، بیانیه گام دومی که رهبر معظم انقلاب منتشر کرده اند مانیفستی است از کارهایی که انقلاب برای ما کرده است.

وی در گفتگو با فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد: امروز نان مردم و مسکن مردم مشکل دارد. ما در ابتدای انقلاب به دلیل مشکلات اقتصادی یک خانه کوچک با شهید گلشن اجاره کردیم، البته برخی هم بودند که از همان موقع وضع اقتصادی خوبی داشتند، ولی ما با وضعیت اقتصادی نامناسبی که داشتیم باز می توانستیم یک خانه اجاره کنیم، اما امروز خیلی ها برای اجاره یک خانه کوچک هم مشکل دارند.

ضرغامی اضافه کرد: امروز جوانان نسبت به مسئله مسکن بی خیال شده اند و مسئله اصلی آن‌ها اجاره بهاء است، سوال این است که خیلی از این آقایانی که خود را اصولگرا می‌دانند، چه نسبتی با اصولگرایی دارند وقتی برای زندگی و سکونت پایین تر از میدان ونک را مناسب نمی‌دانند؟

وی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر معاون رئیس جمهور در کلاب هاوس اظهار داشت: نمی دانم کسی نیست جواب آقای جهانگیری را بدهد و بگوید این کارنامه آقای روحانی است؛ شما از چی دارید دفاع می کنید؟ بعد درباره بحث مفاسد اقتصادی می گوید تمام فعالیت‌های اقتصادی برادرم در دوره احمدی نژاد انجام شده است! پس این نشان می دهد یکسری زمان احمدی نژاد با یک عده کانال دارند و کارشان را انجام می دهند، زمان روحانی هم با یک عده دیگر کارشان را جلو می برند!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: واردات موز به نوعی اسکناس چاپ کردن است، اما آقایی که موز وارد می کنی، نوش جانت؛ ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می گیری نوش جانت؛ اما شما سیب ارومیه را هم صادر کن. اینطور نباشد که سیب ارومیه در باغ ها از بین برود.

وی افزود: اگر مسئولی در بحث اختلاس ها و دزدی ها نبود و برادری نداشت که در این بحث ها باشد که خیالشان راحت باشد می توانند خیلی از اتفاقات اقتصادی را رقم بزنند، این مسئول می تواند اصلاحاتی انجام دهد، بنابراین اگر می گویم زیر میز می زنیم، من این زیر میز زدن را تئوریزه کردم، هرجا می رویم باید زیر میز بزنیم.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.