لئوناردو دی‌کاپریو حامی کوسه‌ها شد +عکس

لئوناردو دی‌کاپریو، «سفیر صلح در تغییرات آب و هوایی» از تلاش خود برای تصویب لایحه‌ای به منظور محافظت از کوسه‌های در معرض خطر انقراض خبر داد.

به گزارش تازه نیوز، لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره مطرح هالیوودی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«هفته گذشته هاوایی به لایحه‌ای مهم برای سلامت و محافظت از اقیانوس ها رأی داد. من در حال پیوستن به یک پیمان برای حفظ گونه‌های جانوری در این منطقه هستم وبرای با حمایت مسئولان هاوایی و تصویب لایحه 553 مجلس، هاوایی با ایجاد یک پناهگاه برای کوسه ها در آبهای ایالتی، به عنوان یک رهبر و الگو در حفظ کوسه ها در جهان شناخته شود.»

او همچنین در بخش دیگری از پست اینستاگرامی خود با اشاره خطر انقراض گونه‌های موجود از کوسه‌ها نوشت: «به عنوان «سفیر صلح در تغییرات آب و هوایی» اعلام می‌کنم که هاوایی قرار است به عنوان الگو در حفاظت از کوسه‌های هاوایی، سایر کشورهای جهان را به این کار ترغیب و تشویق کند.»

گفتنی است این بازیگر و تهیه کننده کـه بـه عنوان سبزترین پسر هالیوودی شناخته می شود تلاش‌های‌ زیادی برای حمایت از زمین کرده اسـت کـه سرمایه‌گذاری در تولید غذا های غیرگوشتی و کمک مالی بـه جوامع حمایت از حیات وحش در گوشه و کنار جهان از جمله آنهاست. برای همین او عنوان «سفیر صلح در تغییرات آب و هوایی» را از سوی سازمان ملل دریافت کرده اسـت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.