ویدئوی تکان‌دهنده از آخرین صحبت‌های آزاده نامداری/ می‌خوام یه مصاحبه کنم…

آزاده نامداری در گفت‌وگویی واتس‌اپی با شاهین صمدپور، از آرزویش برای یک مصاحبه ویدئویی خبر داده بود، تا به قول خودش خوب بپوشد و گریم کند، بیاید و بخندد و تصویری خندان در ذهن مردم به جای بگذارد.

به گزارش تازه‌نیوز، درگذشت آزاده نامداری چهل روزه شد؛ اتفاق عجیب و ناگواری که اولین روزهای سال ۱۴۰۰ را با شوکی بزرگ برای آن‌ها که تلویزیون و رسانه را دنبال می‌کردند همراه ساخت.

شاهین صمدپور، مستندساز مستقل و فعال اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئوکلیپ بالا درباره مرحوم آزاده نامداری، نوشت:

چهل روز گذشت و هنوز متوجه نشدم این همکار قدیمی و خواهر عزیزم چرا و به چه دلیل از دنیا رفت.
چند روز قبل از فوتش با هم گفت‌وگوی مفصلی انجام داده بودیم هم تلفنی و هم در واتس‌اپ و احساس کردم که حرف‌هایی داره که می‌خواد با مردم درمیون بذاره اما نمی‌دونستم درباره‌ی چی؛ قرار بود درباره محور مصاحبه فکر کنیم و بعد از عید این مصاحبه انجام بشه، اما افسوس که هیچ وقت این اتفاق نیوفتاد.
احساس می‌کنم این ویدیوی کوچولو رو بهش بدهکار بودم، دوست داشتم کار بهتری انجام بدم، دوست داشتم درباره‌ی یه سری از اتفاقات و حواشی‌ای که در زندگیش اتفاق افتاد حرف بزنم اما افسوس که تا الان نشد، فکر نکنم بعدن هم بشه…
روحش شاد باشه، به همسر عزیزش و خانواده‌ی محترمش بازم تسلیت میگم.
پ ن: هرچه که بود دستش الان از دنیا کوتاهه، یه روحش شاد بگیم و از بحث کردن تو کامنت‌ها درباره‌ی کسی که بینمون نیست پرهیز کنیم. دوستون دارم ممنون که رعایت می‌کنید.

در همین ارتباط ببینید: ببینید: اولین عکس از سنگ مزار آزاده نامداری/ سلام، من آزاده نامداری هستم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.