ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر پاختاکور دستخوش تغییرات زیادی نمی‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، پرسپولیس فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. دیداری که برنده آن، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ می‌شود.

یحیی گل‌محمدی  برای چیدن ترکیب اصلی سرخپوشان برای این بازی سخت و سرنوشت‌‎ساز دچار تردیدهای زیادی است. او می‌داند با یک اشتباه امکان دارد تمام زحماتش بر باد برود و اصلاً دلش نمی‌خواهد مقابل تیمی مثل پاختاکور مانند استقلال و شهرخودرو بازنده باشد و حالا که به جمع چهار تیم پایانی منطقه غرب آسیا رسیده، شانس صعود به فینال را از دست بدهد.

این طور که از شواهد امر پیداست،  حامد لک  مثل پنج دیدار قبلی درون دروازه می‌ایستد و در خط جلو، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان نقش مدافعان مرکزی را ایفا می‌کنند. شجاع که دچار اُفت فشار شده بود، حالا وضعیت بهتری دارد و به بازی می‌رسد.

سعید آقایی در سمت چپ به میدان می‌رود، اما سیامک نعمتی پس از دریافت کارت قرمز از سوی داور کره‌جنوبی، دیدار با پاختاکور را از دست داده هر چند مسئولان حاضر در کمپ تیم، مشغول رایزنی هستند تا اتفاقی که برای مهدی بن‌عطیه مدافع الدحیل قطر قبل از بازی با پرسپولیس افتاد، تکرار شده و سیامک را ببخشند. اگر سیامک به بازی نرسد، مهدی شیری در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

انتخاب میلاد سرلک و احمد نوراللهی انتخاب‌های منطقی برای بازی هستند. یحیی در این پست، کمال کامیابی‌نیا را هم در اختیار دارد، اما از آنجا که کمال زیاد کارت می‌گیرد و بازی با پاختاکور درگیرانه خواهد بود، احتمال انتخاب زوج میلاد و احمد بیشتر است.

بشار رسن و احسان پهلوان هم در بهترین شرایط فنی خود قرار دارند و یک خط جلوتر از هافبک‌های دفاعی بازی خواهند کرد. همچنین زوج خط حمله هم با حضور وحید امیری و  عیسی آل‌کثیر  چیده می‌شود.

آنچه خواندید، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی فردا بود، اما هر احتمالی در این میان وجود دارد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، گل‌محمدی دست به ترکیب تیمش نمی‌زند در غیر این صورت، شاید شاهد حداکثر یک تغییر دیگر در ترکیب اصلی باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.