پرسپولیس از سپاهان شکایت می‌کند؛ شعار توهین‌آمیز علیه قرمز‌ها

باشگاه پرسپولیس شکایتی را از سپاهان تحت عنوان پخش شعار با محتوای «واژه‌هایی در جهت تمسخر و تحقیر نام باشگاه بزرگ پرسپولیس» تقدیم کمیته انضباطی خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که تیم فوتبال سپاهان شعارهایی توهین آمیز را در ورزشگاه پخش کرده که در مغایرت با قوانین سازمان لیگ هستند.

آنطور که باشگاه پرسپولیس می‌گوید «تیم میزبان حق دارد در هر نیمه سه مرتبه از بلندگوهای ورزشگاه خانگی خود، شعار هواداری به مدت سه دقیقه پخش کند تا به بازیکنان انرژی بدهد» و همچنین نمی‌تواند از شعارهایی با محتوای «تبعیض نژادی و قومیتی یا توهین و تحقیر تیم مقابل و حتی به میان آوردن نام تیم حریف» استفاده کند؛ اتفاقی که به زعم پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان رخ داده است.

سرخ‌ها اعتقاد دارند در پایان نیمه اول «شعاری علیه پرسپولیس و حتی استقلال» پخش شد و باشگاه پرسپولیس این موضوع را به ناظر بازی اطلاع داد. به نظر می‌رسد در نیمه دوم شعارها تندتر شده و با «واژه‌هایی در جهت تمسخر و تحقیر نام باشگاه بزرگ پرسپولیس» به کار رفته که واکنش تند قرمزها را به دنبال داشته است.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود در این خصوص نوشت: «همراهان پرسپولیس اعتراض خود در مورد شعارهای در حال پخش را اعلام کردند اما در کمال تعجب، ناظر بازی اعتقاد داشت این واژه را به گوش خود نشنیده و اگر بشنود، واکنش نشان خواهد داد! البته در پایان بازی از سوی ناظر بازی اعلام شد فرد مورد اعتمادی به او گفته که این شعارها سر داده شد و قابل تشخیص بود.»

قرار است مسئول امور حقوقی این باشگاه شکایتی را از این اقدام سپاهان، تقدیم کمیته انضباطی کند.

در همین ازتباط: درگیری و زدوخورد شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس پس از پایان بازی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.