محمود صادقی به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری کرد

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، محمود صادقی در نشست خبری خود با خبرنگاران، ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ملت ایران در سال پایانی قرن ۱۵ هجری شمسی بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا قرار گرفته است. انتخابات ارزشمندترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است. نامزدهای انتخابات با ارائه برنامه و دیدگاه‌های مختلف نظر مردم را جلب خواهند کرد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها افزود: به رغم تلاش‌های چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف، وضعیت کشور مطلوب و در تراز اهداف جمهوری اسلامی و قانون اساسی نیست. این وضعیت بازتاب‌های ناخوشایند متعددی در جامعه به جا گذاشته است.

وی به بیکاری دانش‌آموختگان اشاره کرد و گفت: جوانان بیکار ما به کشورهایی مهاجرت می‌کنند که ما آن کشورها را دشمن می‌پنداریم.

صادقی بیان کرد: چالش‌های فزاینده‌ای مانند فروپاشی ساختار جعرافیایی کشور در قالب بحران آب و خاک و بحران خشکسالی و فرونشست زمین و آلودگی محیط زیست، مهاجرت و آوارگی برخی از شهروندان، شکاف ملت و حاکمیت و فساد اداری از جمله مشکلات کنونی است.

وی تأکید کرد: در این میان آنچه بیش از همه مردم را رنج می‌دهد، این است که هیچ یک از ارکان کشور در قبال وظایف و مسئولیت‌هایشان خود را پاسخگو نمی‌دانند و هرکس مسئولیت را به عهده دیگری محول می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.