پول برانکو تا ۲۹ شهریور پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد شد

امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو اظهار داشت: پرداختی برانکو انجام شود، آن را برای کمیته انضباطی و وکیل او ارسال می‌کنم، البته تاکنون رسیدی به من داده نشده، اما مدیریت باشگاه گفته که قرار است این بدهی پرداخت شود.

او افزود: راه‌های مختلفی برای ارتباط با برانکو وجود دارد. ممکن است باشگاه از طریق مترجمان با برانکو در ارتباط باشد، اما از طریق کمیته بین الملل مکاتبه‌ای با برانکو انجام نگرفته است.

امیرعلی حسینی ادامه داد: فکر می‌کنم پرداخت مرحله دوم بدهی‌ها به برانکو انجام نشده است، چرا که اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، رسید واریز را به من می‌دادند تا آن را برای وکیل او ارسال کنم، ولی حتما در این خصوص پرداختی خواهیم داشت.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد مکاتبات با باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید قرارداد محمد نادری اظهار کرد: در این خصوص مکاتبات ۲ طرفه‌ای انجام شده و ترجمه آن را در اختیار کمیته حقوقی قرار داده ایم و به نظر من این پاسخ‌ها امیدوار کننده بوده و تصمیم گیری نهایی در این مورد بر عهده کمیته حقوقی است.

او در مورد آخرین وضعیت پرونده کالدرون گفت: در دادگاه عالی ورزش در خصوص پرونده کالدرون و دو دستیار او، درخواست استیناف کرده ایم و این درخواست به ثبت رسیده و هزینه آن به حساب دادگاه عالی ورزش پرداخت شده است. در این زمینه مذاکره مستقیمی با کالدرون نداشتیم.

حسینی در مورد پرونده بودیمیر نیز بیان کرد: پرونده او به دادگاه عالی ورزش رفته و قاضی آن نیز مشخص شده است. ما درخواست یک قاضی را برای بررسی پرونده داده ایم.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نیز گفت: امیدوارم کار به آنجا نرسد، ولی اگر هم پنجره بسته شود، به محض پرداخت بدهی، محرومیت نقل و انتقالاتی لغو می‌شود.

وی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی فرصت پرداخت این بدهی‌ها را دارد، گفت: در پرونده برانکو تا ۲۹ شهریور فرصت داریم و در صورتی که بدهی او پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالاتی تا زمان واریز وجه در مهلت نهایی بسته خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.