تیر خلاص مشاور احمدی‌نژاد به کیهان!

خبری که داوری بالاخره راز جعلی بودن آن را برملا کرده، سال‌ها دستاویزی برای حمله کیهان به سیدمحمد خاتمی بود.

به گزارش تازه‌نیوز، عبدالرضا داوری، مدیر مجتمع رسانه‌ای هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد) به مناسبت بازنشر یکی از سرمقاله‌های قدیمی خود در روزنامه کیهان، پرده از نام مستعار خود برداشت و گفت:

یادداشت‌هایی که در آن‌ها «کد امنیتی» داده شده با نام مستعار دکتر علیرضا حیدری منتشر می‌شدند. خبر جعلی دیدار سید محمد خاتمی و جرج سورس را خودم شخصا ساختم.

یادم رفته بود که مدتی سرمقاله‌نویس کیهان بودم کنار دست آقای حسین شریعتمداری. در آن دوره غالبا یادداشت‌هایم را به خصوص در سرمقاله کیهان با نام اصلیم یعنی عبدالرضا داوری منتشر می‌کردند، اما گاهی اوقات که یادداشتم حاوی کدهای امنیتی بود آقای شریعتمداری یک اسم مستعار برایم انتخاب کرده بود: «دکتر علیرضا حیدری». مانند سایر دوستان یادداشت‌نویس که هر یک نام مستعاری داشتند که داستان مفصلی دارد و اگر عمری بود در آینده بازگویش می‌کنم.

 

خبری که داوری بعد از سال‌ها، راز جعلی بودن آن را برملا کرده، سال‌ها به عنوان «سندی غیر قابل انکار» دستاویزی برای حمله کیهان به سیدمحمد خاتمی بود. با وجودی که خاتمی بارها چنین دیداری را تکذیب کرد، کیهان به انحا مختلف، رئیس دولت اصلاحات را نواخت و او را دروغگو خواند. همچنین مدیر مسئول روزنامه کیهان از سال ۸۸ تا امروز در هر برنامه تلویزیونی که شرکت کرده، با همین خبر، جریان اصلاحات را نقد کرده است. ضمن آن‌که این خبر مستمسک بسیاری از مستندهایی شد که از سوی افراد و نهادهای مختلف ساخته و از تلویزیون پخش شد. حالا مشخص شده که از اساس ساخته و پرداخته ذهن یک خبرنگار بوده است!

باید منتظر ماند و دید آیا کیهان از سیدمحمد خاتمی به خاطر سال‌ها تاکید روی یک دروغ، عذرخواهی می‌کند یا این‌که اظهارات داوری را تکذیب می‌کند و همچنان روی خبر کلیدی ۱۰ سال گذشته‌اش تاکید دارد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.