وزیر بهداشت: درباره سلامت مردم با کسی مماشات نمی‌کنم

وزیر بهداشت و درمان گفت: در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد و به یکایک شهروندان این کشور تعهد دارم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، سعید نمکی، وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارداشت: ما بزرگترین همراهی را در زمینه مبارزه با کرونا ویروس، از سوی  مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان در اجرا و حمایت از پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها بی‌نظیر بودند.

وی گفت: لازم است بگویم که بنده در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد. من وزیر بهداشت همه مردم اعم از شیعه، سنی، زرتشتی، کلیمی، مسیحی، لامذهب، اصولگرا، اصلاح طلب و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم و این تعهد را نسبت به یکایک شهروندان این سرزمین دارم.

وزیر بهداشت و درمان افزود: از طرفی روزهای سخت تحریم را می‌گذرانیم و تلاش کردیم در نظام سلامت مبتنی بر شرایط شکننده اقتصادی کشور مسائل کرونا را مدیریت کنیم.

وی گفت: ما شهدای زیادی در بخش سلامت تقدیم کردیم و تعداد زیادی از همکاران ما به علت این بیماری خانه نشین شدند، امیدوارم با همت، وحدت ملی و حمایت روحانیت معزز که واقعا در این صحنه خوش درخشیدند این روزها را سپری کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی نیز در این دیدار اظهارداشت: من واقعا از همه کسانی که در راه مبارزه با این بیماری و حفظ سلامت مردم ایثارگرانه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم خسته نباشید و هیچ وقت خسته نشوید.

وی افزود: در مقابل  فشارهایی که ممکن است از بعضی جاها در زمینه مبارزه با کرونا به شما وارد شود تمکین نکنید. بنده نظرم این است که نباید در این راه کاری کرد که مردم به ویژه جوانان ما برایشان ذهنیت درست شود که راه دین وعلم از هم جدا است. همیشه گفته‌ام که مبلغان دینی نباید کاری کنند که دین در مقابل علم قرار داده شود، علم و دین در برابرهم نیستند علم واقعی طرفدار دین است و دین واقعی طرفدار علم است.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری همچنین از زحمات ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و کادر درمانی بیمارستان‌های استان و خیران حوزه سلامت در راه مبارزه با کرونا تشکر کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.