مسی درباره اعتراض‌هایش توضیح داد

مهاجم بارسلونا در مصاحبه با اسپورت اعلام کرد به چه دلیلی معترض بوده و از باشگاه انتقاد می‌کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، لیونل مسی در یک مصاحبه اختصاصی با اسپورت به خاطر اتفاق‌های یک ماه اخیر عذرخواهی کرد و اشتباهاتش را پذیرفت. نشریه کاتالانی امروز بخش دیگری از صحبت‌های ستاره آرژانتینی را منتشر کرد. مهاجم بارسلونا شکل جدایی لوییس سوارس از آبی اناری‌ها را دوست نداشت. او از این که باشگاه به صورت مجانی اجازه داد مهاجم اروگوئه‌ای تیم را ترک کند و با یک حریف مستقیم یعنی اتلتیکو قرارداد امضا کند، ناراحت شده بود.

مسی پس از رفتن سوارس در پیامی اینستاگرامی با دوست صمیمی‌اش خداحافظی و از باشگاه انتقاد کرد. ستاره آرژانتینی در این رابطه گفت: تنها احساسم را در لحظاتی که شرایط برایم سخت بود، به زبان آوردم. می‌دانم که برخی‌ها فکر می‌کنند باید مانند بیشتر مواقع که مسائل را رها می‌کردم، این بار هم سکوت می‌کردم و از آن رد می‌شدم. با این حال در هفته‌های اخیر خیلی ناراحت بودم و به این شکل ناراحتی‌ام را ابراز کردم.

مسی کمی بعد از حذف تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به باشگاه کاتالاتی فکس زد و اعلام کرد می‌خواهد تیم را ترک کند. با این حال بارسا اجازه نداد ستاره‌اش مجانی برود و مهاجم آرژانتینی هم نمی‌خواست از تیم محبوبش شکایت کند. به همین خاطر  در بارسا ماند. این موضوع روی هدف و تفکر کاپیتان آبی اناری‌ها تاثیر نگذاشته است. او گفت: هر کسی که من را می‌شناسد، می‌داند که نمی‌توانم به شکل دیگری جز برای کسب پیروزی بازی کنم. به همین خاطر با تمام وجود در زمین حاضر می‌شوم. دوران ورزشی‌ام همیشه این چنین بوده است و تغییری نخواهد کرد. اکنون نسبت به این پیراهن و تیم تعهد کاملی دارم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.