دربی ۹۵ بدون انصاریان و میناوند، تلخ‎ترین شهرآورد شد!

دربی ۹۵ اولین تقابل استقلال و پرسپولیس پس از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند است.

به گزارش تازه‌نیو، دربی ۹۵ درحالی آغاز می‌شود که اوضاع نسبت به آخرین تقابل دو تیم تفاوت‌های زیادی دارد. در استقلال محمود فکری دیگر سرمربی نیست و به جای او فرهاد مجیدی دوباره روی نیمکت نشسته است؛ هم‌چنین آرمان رمضانی که در بازی رفت نیمکت‌نشین پرسپولیس بود حالا این نقش را در استقلال ایفا می‌کند. در طرف مقابل هم مهدی ترابی پس از حضور ناموفق در قطر به پرسپولیس برگشته و آل‌کثیر هم با پایان محرومیتش می‌تواند در کنار شهریار مغانلو که او هم به تازگی اضافه شده به میدان برود.

به گزارش خبرآنلاین، با این حال مهم‌ترین اتفاق از دربی ۹۴ تا دربی ۹۵ در جای دیگری رخ داده است؛ این اولین تقابل سرخابی‌های پایتخت پس از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان است. دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که دقیقا پس از دربی مشخص شد به بیماری کرونا مبتلا هستند و مدتی بعد هم درگذشتند. جای خالی این دو نفر در فوتبال شدیدا حس می‌شود و هنوز هم کسی رفتن آن‌ها را باور نمی‌کند.

میناوند و انصاریان در جریان بازی رفت استقلال و پرسپولیس در ویژه برنامه اپلیکیشن پرسپولیس برای دربی هم حضور داشتند و درگذشت آن‌ها داغی بزرگ برای فوتبال ایران بود.

در همین ارتباط: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال برای دربی ۹۵

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.