ویدئو| اظهارات جنجالی و عجیب داریوش ارجمند در خصوص زنان

داریوش ارجمند در مصاحبه اخیرش حرف‌های عجیبی درباره ورزش زنان و نقش آنها در خانواده و جامعه مطرح کرده که دستمایه انتقاد و واکنش‌های بسیاری شده است.

به گزارش تازه نیوز، داریوش ارجمند، پیشکسوت تلویزیون و سینما در این گفتگو اظهار کرد: وزنه زدن زنان باعث افتادگی رحم و از دست دادن قدرت باروری آن‌ها می‌شود.

 

۱ نظر
  1. یک دوست

    ارجمند به معنای حقیقی ارجمند است و گرامی.
    حریت این مرد قابل ستایش است. نزد خدا زن و مرد هیچ برتری بر هم ندارند. معیار برتری تقواست. تفاوت های زن و مرد با هدف تکامل بشریت در آنها نهاده شده است.
    المراءه ریحانه و لیست بقهرمانه.
    زن خلق نشده تا شبیه مرد شود.
    همانطور که مرد هم خلق نشده تا شبیه زن باشد.
    زن خلق شده تا زن باشد و زن بودن یکی از بزرگترین موهبت های الهی است.
    آنهایی که عربی می دانند خوب متوجه اند که در آیه “و لیس الذکر کالانثی” خدا در مقام تسلی به مادر مریم قدیسه از این حقیقت پرده برداشت که مرد شبیه زن نیست زیرا زن را مقامی است که مرد را نتوان با آن مقایسه کرد.
    زنان قدیسه عالم نمونه های بارزی از این حقیقتند و هر چه زنان پاک به جامعه شناسانده شوند، فرهنگ جامعه تعالی می یابد و رشد و پیشرفت انسانیت هموار می گردد و بر عکس اگر کسی بخواهد جامعه ای را از پیشرفت باز دارد باید زنان آن جامعه را از زن بودن خویش پشیمان کند و پایین تر بودن قدر و ارزش آنها نسبت به مردان را به آنها القا کند و زنان را به شبیه مرد شدن تهییج و تشویق نماید. در این صورت است که جامعه از حرکت رو به جلو باز می ایستد و درجا می زند و پسرفت می کند… .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.