رسن: گل زدن به ما سخت شده است/ تمام تمرکز ما روی النصر است

هافبک عراقی تیم پرسپولیس ضمن تمجید از قدرت دفاعی تیم خود ابراز امیدواری کرد این تیم برابر النصر نیز نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، بشار رسن بعد از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما قدرت دفاعی زیادی داریم و این به ما کمک کرد تا به نیمه نهایی برسیم. برای حریفان ما آسان نیست که به ما گل بزنند.

او ادامه داد: در شش مسابقه ای که در قطر بازی کرده ایم، فقط یک گل دریافت کردیم و آن نیز از روی یک ضربه پنالتی بود. این نشان می دهد که سیستم ما به خوبی کار کرده است.

رسن درباره بازی با پاختاکور و اخراج جلال الدین مشاریپوف در دقیقه ۱۵ گفت: این یک مسابقه دشوار مقابل یک تیم سازمان یافته بود. پاختاکور تحت تأثیر کارت قرمز قرار گرفت به خصوص که این اتفاق در اوایل مسابقه رخ داد. این قطعاً به ما کمک کرد. ما از این فرصت استفاده کردیم و در اوایل نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم. به طور کلی این یک مسابقه خوب از تیم بود اما ما خسته بودیم زیرا در بازی (مرحله یک هشتم نهایی) مقابل السد تلاش زیادی کردیم.

این هافبک عراقی در پایان گفت : ما شش مسابقه در قطر انجام دادیم و همه تعیین کننده بودند. ما باید این مسابقه را فراموش کرده و با هدف صعود به فینال آماده سازی خود را برای النصر آغاز کنیم.
کادر فنی ما بازیهای النصر را تماشا کرده اند و آنها نقاط ضعف و قوت خود را تجزیه و تحلیل کرده اند. ما آماده خواهیم شد تا بهترین نتیجه را در روز شنبه کسب کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.