ناکامی سه سلبریتی مطرح کشور

مهران مدیری، رامبد جوان و محمدرضا گلزار سه چهره نسبتاً موفق در برندسازی تلویزیونی طی سال‌های اخیر، این روزها تجربه‌هایی ناکام در شبکه نمایش خانگی ارائه کرده‌اند؛ دلیل این ناکامی چیست؟

به گزارش تازه نیوز، این روزها چهره‌های مختلفی در شبکه نمایش خانگی فعالیت دارند؛ از کارگردانان سینما که سریال‌سازی را به جای فیلمسازی ترجیح داده‌اند تا بازیگرانی که به اجرا می‌پردازند و حتی کارگردانانی که سال‌ها با برندهای تلویزیونی توفیق فراوانی کسب کرده‌اند و حالا در مدیوم‌های اینترنتی کار می‌کنند.

در این میان مهران مدیری، رامبد جوان و محمدرضا گلزار سه چهره‌ای هستند که پیش از این و طی سال‌های اخیر به واسطه توفیقات تلویزیونی شان موردتوجه قرار گرفتند. رامبد جوان و مهران مدیری که خاستگاه‌شان قاب جادو است و هربار بود و نبودشان در تلویزیون با کنش‌ها و واکنش‌های مختلف همراه شده است و هر یک توانسته‌اند با برنامه‌هایشان رکورد پربیننده‌های تلویزیون را در دوره‌ها و فصل‌های مختلف جا به جا کنند. محمدرضا گلزار نیز هر چند شهرتش را از پرده‌نقره‌ای دارد اما حدود سه سال پیش و در سال‌های کم‌کاری‌اش در سینما با «برنده باش» توانست چند باری رکورد و عنوان «پربیننده» را در میان تولیدات تلویزیونی برای خود ثبت کند. این چهره‌ها حالا هر سه در شبکه خانگی فعالیت دارند و با چالشی دست و پنجه نرم می‌کنند که هر سه به نوعی ناکامی عجیبی را تجربه می‌کنند.

این ناکامی برخلاف یک پیش فرض مطرح شده در سال‌های اخیر است که معتقد بوده است هنرمندان با کوچ از تلویزیون به شبکه خانگی و به دلیل نبود ممیزی‌ها، آزادی بیشتر و حتی بودجه و امکانات فراهم تر می‌توانند دست به خلق آثاری بزنند که استانداردهای بهتری از تلویزیون داشته باشد. با این حال همین سه نمونه نشان می‌دهد که حفظ استاندارد و کیفیت آثار لزوماً با فضای غیرتلویزیونی ارتباطی ندارد و بودجه تضمین کننده جذابیت و فروش اثر نیست.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.