تعریف و تمجید برانکو از سیدجلال حسینی

سید جلال حسینی انگار هر روز جوان و جوان‌تر می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ یکی از موفق ترین مربیان خارجی فوتبال ایران است. او که روزگار خوشی با پرسپولیس در لیگ و آسیا داشت، درباره صعود قرمزها در لیگ قهرمانان می‌گوید: «نتایج کلی و صعود مقتدرانه پرسپولیس نشان داد که این تیم گام مقتدرانه ای را در آسیا برداشت و در ادامه کارهای قبل اتفاقات خوبی برای پرسپولیس به وقوع پیوست.»

او درباره شایعه بازگشتش به ایران توضیح می‌دهد: «تاکید می کنم کاملا به قراردادم با فدراسیون کشور عمان وفادار هستم و از جانب ایران حتی اشاره ای در این زمینه نداشته ام چه برسد به پیشنهاد یا مذاکره ای با من صورت گرفته باشد. به اعتقادم این شایعه از سوی محافل خاصی که هدف شان تخریب دراگان اسکوچیچ و تیم ملی ایران است مطرح و منتشر شده است.»

برانکو درباره درخشش سیدجلال هم می‌گوید: «سیدجلال حسینی یکی از ستاره های اصلی این تیم محسوب می شود. بازیکنی که با وجود نزدیکی به سن ۴۰ سالگی اینقدر فعالانه در تیم حضور دارد و به تنهایی ۱۲ امتیاز مهم و حساس را با گل های خود برای پرسپولیس کسب کرده است. »

او در پایان درباره دوران حضور در پرسپولیس می‌گوید: «احساس غرور می کنم که در پرسپولیس در کنار مربیگری، پایه گذار اتفاقات خوبی برای این تیم بودم و پایه و فوندانسیون موفقیت های خوبی را در تیم ایجاد کردم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.