ربیعی: دولت از عزت و هویت ایران در جنگ اقتصادی دشمن دفاع می‌کند

سخنگوی دولت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ، گفت : دولت تمام تلاش خود را برای دفاع از عزت و هویت ایران اسلامی در برابر جنگ اقتصادی دشمن به کار گرفته و از این شرایط سخت به سلامت عبور خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از یک طرح اشتغالزای روستایی شهرستان تنکابن افزود : دشمنان تلاش دارند تا با توطئه های گوناگون روحیه تلاش و امیدواری را در جامعه کاهش دهند ، اما برای کاستن از مشکلات باید نسبت به آینده امیدوار بود و با تلاش زیاد در جهت رفع کمبود ها و کاستی ها گام برداشت.

وی اظهار داشت : برخی افراد در داخل کشور به خاطر برخی مقاصد سیاسی همسو با دشمن شده اند و بر طبل ناامیدی می کوبند و اعلام می کنند که دولت از شرایط سخت زندگی مردم بی خبر است در حالی که دولت رنج و سختی مردم را در شرایط فعلی اقتصادی کاملا درک می کند و نسبت به آن آگاه است.

ربیعی با بیان اینکه توسعه در حوزه اشتغال های خرد باعث تقویت اقتصاد خانواده ها می شود ، خاطرنشان کرد : دولت در این سال ها تلاش های زیادی انجام داده و پروژه های زیادی را به بهره برداری رسانده تا کام بسیاری از خانواده ها بیش از پیش شیرین گردد.

وی افزود : بزرگ ترین رنج جامعه امروز ایران پولدار شدن بدون زحمت برخی افراد است که بدون آنکه نان روی سفره مردم بگذارند برای خود ثروت اندوزی کرده اند.

سخنگوی دولت افزود : باید از کارآفرینانی که در این شرایط سخت فعال هستند و در برابر مشکلات ایستادگی می کنند بیش از پیش قدردانی نمود.

طرح اشتغال روستایی تولید آب آشامیدنی با ظرفیت ۱۲ هزار بطری در ساعت واقع در روستای آبکله سر کوچک از توابع بخش مرکزی شهرستان تنکابن با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومانی که ۹ میلیارد تومان آن به صورت تسهیلات بوده به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح برای ۴۵ نفر شغل ایجاد شد.

در طرح توسعه ای این کارخانه ، تولید آب گازدار و آب میوه نیز با کمک شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار دارد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.