نیم‌ساعت از خندوانه سانسور شد؛ صدای حامی درآمد، رامبد سکوت کرد!

حامی از سانسور بخش زیادی از حضور خود در برنامه خندوانه خبر داد و نسبت به «حذف ۹۰ درصد برنامه»، انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، جمعه شب برنامه خندوانه در حالی روی آنتن رفت که مجموع دقایق برنامه کمتر از ۶۰ دقیقه بود و حضور مهمان برنامه کمتر از ۱۵ دقیقه! اتفاقی که با واکنش کاربران مواجه شد؛ کوتاهی عجیب برنامه در حالی که برخی شب‌ها خندوانه نزدیک به ۱۰۰ دقیقه برنامه روی آنتن داشته است، به سانسور مهمان خواننده خندوانه جمعه شب نسبت داده شد.

بعد از پخش برنامه خندوانه در ۳۱ اردیبهشت با حضور حامی، بلافاصله انتقاد از سانسور آن مطرح شد با این مضمون که بخش زیادی از صحبت‌های حامی مهمان رامبد جوان در  خندوانه حذف شده است. استارت این انتقادها را هم خود آقای خواننده زد؛ او در اینستاگرام درباره حذف حرف‌هایش در خندوانه نوشت:

نه به سانسور. متاسفانه نود درصد از زمان حضور حامی و صحبت‌های او در برنامه خندوانه بدون اطلاع او سانسور شد.
با احترام

حامی در اینستاگرام اعلام کرده بود که مهمان برنامه خندوانه است و عکس‌هایی همراه با رامبد جوان را نیز روی صفحه‌اش گداشت. سانسور بخش زیادی از حرف‌ها و در واقع حضور او، موجب خشم و اعتراض این چهره شد و عکس‌های مربوط به برنامه خندوانه هم پاک شدند.

حامی در برنامه خندوانه

حواشی تمام‌نشدنی برای رامبد جوان و خندوانه

حاشیه های رامبد جوان و برنامه خندوانه یکی پس از دیگری در حال رخ دادن هستند. جوان به تازگی جنجالی را به خاطر خندوانه پشت سر گذاشته بود؛ تمسخر نویسنده‌ها توسط فیروز کریمی و خنده رامبد جوان حاشیه‌های زیادی را در هفته گذشته ایجاد کرد. حجم انتقادها به حدی بود که عذرخواهی مجری خندوانه را در پی داشت. رامبد جوان ابتدا با انتشار یک متن در صفحه اینستاگرامش و سپس در برنامه خندوانه عذرخواهی کرد.

در همین ارتباط: رامبد جوان از نویسندگان عذرخواهی کرد +ویدئو

حذف قسمت‌های ابتدایی مردم معمولی از فیلیمو

حذف شش قسمت مردم ممعمولی حاشیه دیگری بود که رامبد جوان در روزهای اخیر پشت سر گذاشت.

آن‌طور که پیش‌تر اعلام شد، شش قسمت ابتدایی سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان، به دلیل «انتقادهای گسترده از این سریال»، از فیلیمو حدف شد.

با توجه به اعلام سازندگان سریال مردم معمولی، قسمت هفتم این سریال قرار است قسمت اول آن در نظر گرفته شود.

جزئیات بیش‌تر در این باره را اینجا بخوانید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.