ذوب‌آهن – پرسپولیس: ۲ بر ۱ به سود سرخ‌پوشان/ پیروزی یحیی با تعویض‌های طلایی

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن بار دیگر خود را به یکقدمی سپاهان رساند تا جدال برای قهرمانی لیگ بیستم جذاب‌تر از قبل دنبال شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت.

در این مسابقه سینا اسدبیگی در دقیقه ۳۷ تیم ذوب‌آهن را پیش انداخت اما در ادامه شهریار مغانلو و مهدی عبدی دو بازیکن تعویضی پرسپولیس در دقایق ۶۹ و ۸۱ برای سرخپوشان گلزنی کردند.

شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در این مسابقه ۴۸ امتیازی شدند و بار دیگر هم‌امتیاز با سپاهان و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به حریف اصفهانی در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم ذوب‌آهن هم با ۲۱ امتیازی در رده چهاردهم جدول و منطقه خطر باقی ماند.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی (۷۵ – مهرداد قنبری)، رضا محمودآبادی (۷۵ – سیدمحمد قریشی)، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حقدوست.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۹۰ – سعید آقایی)، احسان پهلوان (۶۸ – شهریار مغانلو)، امید عالیشاه (۳+۹۰ – علی شجاعی) و عیسی آل‌کثیر (۴۶ – مهدی عبدی).

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه ۱۰: فرار عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان ذوب‌آهن و شوت محکم این بازیکن از روی دروازه شهاب گردان به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: ضربه ایستگاهی سرخپوشان در شلوغی محوطه جریمه به شکلی خطرناک و با دستپاچگی مدافعان ذوب‌آهن دور شد.

دقیقه ۲۳: عیسی آل‌کثیر موقعیت بسیار خوب را روی پاس عالیشاه از روی خط شش قدم محوطه جریمه از دست داد و ضربه تک ضرب این بازیکن به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: شوت احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷: اشتباه حامد لک روی پاس رو به عقب کمال کامیابی‌نیا، توپ را در میانه زمین به سینا اسدبیگی بازیکن ذوب‌آهن تحویل داد و ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه وارد دروازه پرسپولیس شد تا ذوب‌آهن با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: ضربه کمال کامیا‌بی‌نیا روی پرتاب اوت بلند وحید امیری به تیر دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد و در ادامه مدافعان ذوبی توپ را دور کردند.

دقیقه ۵۲: مهدی عبدی در موقعیتی تک به تک دروازه گردان را باز کرد، اما کمک داور این صحنه را آفساید تشخیص داد تا گل سرخپوشان مردود اعلام شود.

دقیقه ۵۸: وحید محمدزاده به خوبی توپ را در داخل محوطه شش قدم از مقابل پای عالیشاه دور کرد.

دقیقه ۶۰: فرشاد محمدی‌مهر اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

دقیقه ۶۴: مهدی ترابی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۷: ضربه ایستگاهی امید عالیشاه به شکلی خطرناک از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: شهریار مغانلو بلافاصله پس از ورود به زمین روی ارسال احمد نوراللهی گل تساوی را با ضربه سر وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

دقیقه ۷۸: حمله پر تعداد بازیکنان پرسپولیس و همکاری خوب بازیکنان این تیم را امید عالیشاه با یک ضربه فنی راهی دروازه گردان کرد که شوت این بازیکن به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: کامبک پرسپولیسی‌ها با ضربه سر مهدی عبدی کامل شد. عبدی، دیگر بازیکن تعویضی یحیی گل‌محمدی روی ارسال تماشایی امید عالیشاه به زیبایی گل دوم سرخپوشان را در این مسابقه به ثمر رساند.

دقیقه ۸۷: در ادامه بازی هجومی پرسپولیس در نیمه دوم، امید عالیشاه این بار موقعیت خوب گلزنی را به بیرون زد.

تیم پرسپولیس در حالی در این مسابقه مقابل حریف اصفهانی خود به برتری رسید که پیش از بازی در اتفاقی عجیب اتوبوس این تیم توسط افرادی ناشناس با پرتاب نارنجک مورد حمله قرار گرفته بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.