مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن تا پایان مهر تمدید شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت تکمیل مدارک متقاضیان طرح ملی مسکن تا پایان مهرماه امسال خبر داد و گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده، اظهار کرد: با توجه به این‌که در برخی استان‌ها به دلایلی برای متقاضیان طرح ملی مسکن پیامک دریافت نکرده‌اند، مهلت تکمیل مدارک تا پایان مهرماه امسال تمدید شده است.

وی افزود: بر این اساس در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، متقاضیان برای تکمیل مدارک و پیگیری ان به ادارات راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت متقاضیان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید نیز به شرکت‌های عمران سراسر کشور مراجعه کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: متقاضیان طرح ملی مسکن با مراجعه به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، بنیاد مسکن و شهرهای جدید از همکاران ما راهنمایی گرفته و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

محمودزاده با بیان این‌:ه این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: متقاضیانی که به هر دلیل برای تکمیل مدارک خود مراجعه نکرده‌اند تا پایان مهرماه برای این کار فرصت دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.