«یقه سفیدها» اوایل آبان جلوی دوربین می‌رود

شهرام مسلخی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «یقه‌سفیدها» از آغاز فیلمبرداری این فیلم در اوایل آبان ماه خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، شهرام مسلخی کارگردان و تهیه کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «یقه‌سفیدها» را دریافت کرده است، درباره زمان ساخت این فیلم سینمایی گفت: ما پیش تولید این فیلم را شروع کرده‌ایم و در نظر دارم اواخر مهر و اوایل آبان ماه فیلمبرداری «یقه‌سفیدها» را آغاز کنیم با چند نفر از بازیگران هم برای حضور در این فیلم مذاکره کرده‌ایم اما هنوز قرارداد نبسته‌ایم.

وی افزود: «یقه‌سفیدها» تقریباً کمدی است و نقدهای اجتماعی و سیاسی دارد. در نظر داریم فیلمبرداری آن را در تهران و اطراف تهران انجام بدهیم.

مسلخی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: ما پزشکی برای این منظور در گروه خواهیم داشت و در نظر داریم تست کرونا در ابتدا از همه عوامل بگیریم. ضمن اینکه قرار است یک پزشک در طول فیلمبرداری همراه گروه باشد. به جز بازیگران که قرار است جلوی دوربین باشند در نظر داریم همه را ملزم به زدن ماسک کنیم.

این کارگردان اظهار کرد: هرچند رعایت پروتکل‌ها سخت است و هزینه‌های ساخت فیلم را افزایش می‌دهد ولی اگر کسی به کرونا مبتلا شود هزینه‌ها خیلی بیشتر می‌شود یعنی اگر یک روز کار ما بخوابد روزانه صد میلیون تومان ضرر می‌کنیم ولی اگر یک پزشک همراه داشته باشم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا پایان پروژه، همه هزینه‌ها سی چهل میلیون تومان بیشتر نمی‌شود بنابراین این کار به صرفه تر است.

مسلخی در پایان درباره زمان اکران «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، بیان کرد: ما در نظر داریم این فیلم را به صورت اینترنتی به نمایش بگذاریم البته هنوز منتظر پروانه نمایش هستیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.