تخریب هدفمند افشین پیروانی توسط میثاقی

پرسپولیسی‌ها و افشین پیروانی بیشتر از این ناراضی‌اند که وقتی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای مناظره تلفنی با مدیرعامل باشگاه استقلال دعوت و هماهنگی نشده بود چرا زمانی که پیروانی روی خط آمده شخصیت او را تخریب کرده‌اند؟

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایران‌ورزشی‌، دیروز خبر آمد بعد از اظهارات افشین پیروانی علیه محمدرضا ساکت در برنامه فوتبال برتر، باشگاه سپاهان از سرپرست تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد که این شکایتنامه روز سه‌شنبه به پیروانی ابلاغ شده و او هم دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کرده است.

در حالی که پرسپولیسی‌ها از تعطیلی شش‌روزه تمرینات خود استفاده کرده و همگی به مسافرت رفته یا در حال استراحتند افشین پیروانی هم تمایلی ندارد در این خصوص یا اتفاقی که بین او و مجری برنامه فوتبال برتر رخ داده صحبت کند. پیروانی در فضای مجازی هم نسبت به این اتفاق و حواشی اخیر واکنشی نشان نداده و کاملاً سکوت کرده است، اما همچنان نام او در برنامه فوتبال برتر به میان می‌آید و ماجرای درگیری او باعث شده یحیی و تیمش هم علیه تلویزیون موضع بگیرند.

بعد از کشدار شدن این دعوا و مصاحبه نکردن گل‌محمدی و بازیکنانش با تلویزیون در بازی با ذوب‌آهن، میثاقی قصد نداشت در برنامه دوشنبه‌شب خود به این مسأله بپردازد، اما علیرضا منصوریان این ماجرا را پیش کشید و ضمن حمایت از پیروانی، از میثاقی هم حمایت کرد و رفتار رسانه‌ای او را درست خواند.

به همین خاطر و ارتباط خوبی که بین منصوریان و میثاقی برقرار است برخی اعضای تیم پرسپولیس معتقدند حمایت‌های سرمربی فعلی آلومینیوم اراک از میثاقی که باعث ناراحتی پیروانی از او شده از قبل هماهنگ‌شده بوده و مجری فوتبال برتر از دوست استقلالی خواسته روی خط بیاید و ضمن احترام گذاشتن به هم‌بازی سابقش و مدیر فعلی تیم پرسپولیس، رفتار او را البته به شکلی غیرمستقیم محکوم کند.

به هر حال به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها و افشین پیروانی بیشتر از این ناراضی‌اند که وقتی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای مناظره تلفنی با مدیرعامل باشگاه استقلال دعوت و هماهنگی نشده بود چرا زمانی که پیروانی روی خط آمده شخصیت او را تخریب کرده‌اند؟ موضوعی که با شفاف‌سازی سمیعی عیان شد و پرسپولیسی‌ها معتقدند میثاقی عمداً با این کارش می‌خواسته پیروانی را به‌خاطر مسائلی که در مورد احسان کوراهی مطرح کرده بود تحت فشار سپاهانی‌ها و استقلالی‌ها خراب کند و این کارش هدفمند بوده است!

همین مسأله باعث شده یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس به حمایت از پیروانی علیه برنامه فوتبال برتر موضع بگیرند و این اتفاق در کنار ماجرای مجری شبکه ۵ که باشگاه از او شکایت هم کرده باعث شده پرسپولیس و تلویزیون وارد یک دعوای سفت و سخت شوند که البته شاید تا بعد از بازی‌های ملی کلاً فراموش شود.

3 نظر
  1. سجاد

    کاش این رسانه‌ای این بی سواد های کم فهم رو اینقدر گنده نمیکردنندکه حالا شاخ بشن. تقصیر خود رسانه هاست

  2. حسین

    میثاقی خائن اون موقع که زیراب فردوسی پور و زدی و به قول خودت اومدی بالا،منتظر باش که یه روز هم خودتو کله پا کنند عین دستمال کاغذی!!

  3. فرش دزد

    ‏چند روز پیش در صداوسیما گفتن آل‌کثیر جوان‌ترین 32 ساله دنیا

    امروز هم خبرورزشی تیتر زده، یحیی آرامترین مربی چهار کارته ایران

    لابد یه هفته دیگه هم می‌خواید بگید پیروانی مهربون‌ترین فرش دزد دنیا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.