گل‌محمدی: امیدوارم زحماتمان با قهرمانی همراه باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایسته حضور در این مرحله لیگ قهرمانان بودیم و امیدواریم که زحماتی که تا الان با وجود کوهی از مشکلات کشیدیم با قهرمانی همراه باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، «یحیی گل‌محمدی» روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش از اینکه بخواهم نشست خبری را به صورت رسمی آغاز کنم جا دارد که به مسوولان برگزاری این مسابقات خسته نباشید بگویم. از فدراسیون فوتبال قطر هم به خاطر نظم و انضباطی که در مسابقات حاکم بود تشکر می‌کنم. کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین تصمیم را برای ادامه لیگ قهرمانان گرفت. من از برگزاری مجدد لیگ قهرمانان بسیار خوشحال شدم.

وی افزود: به مسابقه ماقبل فینال رسیدیم و تیم برنده راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. هم ما و هم النصر با شایستگی به این مرحله رسیدیم. در مسابقات اخیر بازی‌های خوبی را از حریف عربستانی شاهد بودیم. تیمی است که با نظم خوب و دوندگی بالا فوتبال بازی می‌کند. آنها مستحق حضور در این مرحله بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با مشکلات زیادی توانستیم خودمان را به دوحه برسانیم. از کوه مشکلات و موانع رد شدیم تا توانستیم پا به لیگ قهرمانان بگذاریم. خوشبختانه با اراده خوبی که بازیکنان از خودشان ارائه دادند توانستیم از گروه سخت به عنوان تیم نخست صعود کنیم. در دیدارهای حذفی هم مسابقات بسیار دشواری را برابر السد و پاختاکور گذرانیم اما ما هم برای رسیدن به این مرحله سزاوار و شایسته بودیم. می‌توانیم شایستگی خود را در دیدار فردا هم نشان دهیم و انگیزه زیادی داریم تا به فینال لیگ قهرمانان برسیم. بزرگترین انگیزه ما خوشحال کردن هوادارانمان است. دیدار فردای ما می‌تواند خیلی از مشکلات را از یاد مردم ببرد و دل مردم ایران را می‌توانیم شاد کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که فرق لیگ قهرمانان امسال با سال‌های قبل در چه چیزی است خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داده که حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال آسیا دارد. این تیم با جمع‌آوری بازیکنان شایسته و با کمک مربیانی که در این تیم حضور داشتند پایه‌گذار بسیاری از موفقیت‌های تیم شدند. تفاوت امسال در حضور نداشتن هواداران ما در ورزشگاه بود. اگر این مسابقات را مقابل یکصد هزار هوادار خودمان برگزار می‌کردیم، کارمان به مراتب آسان‌تر بود، چرا که حمایت هواداران تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تیم می‌گذاشت. درست است که هواداران کنار ما نیستند و از حضور آنها محروم هستیم اما همیشه انرژی مثبت زیادی از آن‌ها می‌گیریم و این انگیزه زیادی که الآن داریم را به خاطر این هواداران به دست آوردیم و امیدوارم بتوانیم با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم در نهایت هم قهرمانی لیگ قهرمانان برای پرسپولیس باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا این مسابقات در شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود. ما در حال حاضر سه هفته است که در هتل هستیم و مشکلاتی مانند محدودیت رفت و آمد را داشتیم. این موضوع کار را برای ما و بازیکنان سخت می‌کند و مقداری تحت تاثیر شرایط سخت هستیم ولی مجبور هستیم که این مسائل را تحمل کنیم و امیدوارم به خوبی مسابقات را پشت‌سر بگذاریم. همه می‌دانیم که ویروس کرونا بیماری خطرناکی است و باید با این شرایط مبارزه کنیم. تا این بیماری ریشه کن نشود امکان برگزاری یک مسابقه فوتبال در حالت عادی ممکن نیست. ما در برهه سختی از تاریخ قرار داریم و در نهایت این مردم و ورزشکاران ما هستند که از رقابت با کرونا پیروز بیرون خواهند آمد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان به میدان خواهد رفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.