ماشین سعید جلیلی چیست و منزل‌ش چند متری است؟

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: منزل من ۱۲۵ متر است ولی الان در منزل سازمانی استقرار دارم که بزرگتر است؛ خودروی خانواده من هم پراید است.

به گزارش تازه‌نیوز، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «صدای جوان» که از رادیو جوان پخش شد، به معرفی خود پرداخت و گفت: بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است. ویژگی خوب بنده از نظر همسرم را باید از خود او بپرسید.

جلیلی تصریح کرد: بنده در سال ۹۲ به آقای روحانی انتخاب او را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفتم و به وی گفتم که درست است که بنده و شما دو مسیر متفاوت داریم اما با وجود این، ماشین دولت بسیار کُند است و این ماشین نه شما و نه بنده و نه هیچ فرد دیگری را به جایی که می‌خواهیم نمی‌برد.

وی ادامه داد: در بدنه دولتِ ما کارمندان زیادی هستند و بدنه دولت نیاز به اصلاح جدی دارد و در سال ۹۲ هم خدمت رئیس جمهور این موضوع را گفتم. رئیس جمهور آینده باید اهتمام جدی خود را جهت اصلاح ساختار اداری دولت قرار دهد و اگر این ماشین راه بیفتد، در هر موضوعی ما به مقصدمان می‌رسیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفرهای استانی خوب است اما کافی نیست،اظهار داشت: دولت آینده باید یک کار جدی برای اصلاح ساختار اجرایی و سرعت بخشیدن به آن انجام دهد. بر اساس مطالعاتی که در ۸ سال گذشته داشتیم به این نتیجه رسیدیم که امروز کشور شرایطی دارد که در ۴ سال آینده می‌تواند جهش داشته باشد. باید کُندی ها و موانع این جهش گرفته شود.

جلیلی ادامه داد: فضای مجازی امروز یکی از بهترین فرصت هایی است که برای نسل جوان ما وجود دارد و در قدیم این فرصت وجود نداشت و فرصتی ارزشمند است که در اختیار جوانان برای مسائل مختلف قرار گرفته است و دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد و نمی‌تواند آن را رها کند. البته برخی تصور می‌کنند که منظور این است که فضای مجازی بسته شود اما منظورم این نیست و باید برنامه وجود داشته باشد تا بتوان از فرصت‌های فضای مجازی حداکثر استفاده را برد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای بنده عجیب است که اینستاگرام باز و توییتر بسته است. البته قطعاً همه مردم نمی‌خواهند که فضای مجازی به گونه‌ای باشد که به جامعه لطمه وارد شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.