انتقال بزرگ در فوتبال اروپا/ رونالدو و پوگبا تیم‌های‌شان را عوض می‌کنند

این احتمال وجود دارد که با انتقال پل پوگبا به یوونتوس موافقت شود تا منچستریونایتد بتواند کریستیانو رونالدو را بار دیگر به اولدترافورد بیاورد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، با توجه به این موضوع که کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی یوونتوس قصد جدایی از این تیم ایتالیایی را دارد، نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد که سران یووه، گزینه معاوضه رونالدوی ۳۶ ساله را با پل پوگبا بازیکن ۲۸ ساله منچستریونایتد را در نظر دارند.

پوگبا که قرارداد کنونی‌اش با شیاطین سرخ تنها یک فصل دیگر باقی مانده، طی سال‌های اخیر بحث بازگشتش به یووه بارها مطرح شده است. در سوی دیگر رونالدو نیز به هم‌تیمی‌هایش گفته که قصد دارد در این تابستان از جمع راه‌راه‌پوشان تورین جدا شود.

روزنامه اسپانیایی «آ اس» هفته پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود، مدیران باشگاه منچستریونایتد با رونالدو تماس گرفته‌اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده‌اند. پوگبا هم سال ۲۰۱۲ پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در ۴ سالی که در این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود،به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: پیشنهادی به مسی دادن که نتونه رد کنه!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.