رضا عطاران از الهه منصوریان لگد خورد

الهه منصوریان، ووشوکار شناخته‌شده کشورمان، از اتفاقی که در فیلم سینمایی «انفرادی» رخ داد و لگدی که به صورت رضا عطاران زد، گفت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، الهه منصوریان، ووشوکار شناخته‌شده ایرانی که توانست در اولین دیدار خود در مسابقات Wlf (بزرگترین مسابقات سازمان ووشو) در چین پیروز میدان شود از اهانت بعضی‌ افراد به ورزشکاران زن گفت.

منصوریان در گفت‌وگویی که احسان هاشمی با او انجام داد و در سایت انتخاب منتشر شد، گفت: «نمی‌دانم چرا بعضی‌ها بی‌جهت موضع‌گیری می‌کنند. یک ورزشکار خانم و یک قهرمان می‌تواند یک مادر عاشق باشد، یک همسر فداکار و کسی که وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد. ضمن احترام به آقای داریوش ارجمند به هیچ‌وجه صحبت‌های ایشان را قبول نمی‌کنم و تصورم این است که ایشان نیز با توجه به موفقیت‌های ورزشکاران خانم نظرشان عوض خواهد شد.»

او در پاسخ به این که تاکنون چه پیشنهاداتی از طرف سینماگران داشته است هم توضیح داد: «از چند کارگردان و پروژه خوب پیشنهادهایی برای حضور در سینما دارم. حتی وقتی می‌خواستم به چین بیایم پیشنهاد حضور در یک سریال به من داده شد اما با توجه به این که می‌خواستم در مسابقات wlf حاضر شوم نتوانستم پاسخ مثبت دهم. آخرین بار به دعوت آقای ابراهیم عامریان و جناب برزو نیک‌نژاد در فیلم سینمایی «انفرادی» به صورت افتخاری حضور داشتم و با هنرمندان عزیزی مثل رضا عطاران، احمد مهرانفر و مهدی هاشمی همبازی شدم.»

منصوریان در جواب این سوال که «می‌گویند حسابی رضا عطاران را زده‌ای» هم گفت: «بازی با آقای عطاران یکی از خاطره‌های دوست‌داشتنی من است. قرار بود من با لگد به صورت آقای عطاران بزنم و ایشان مدام سرشان را می‌کشیدند و هرچه می‌گفتم من پایم را کنترل می‌کنم اعتماد نمی‌کردند. در برداشت نهایی آقای عطاران سرشان را نکشیدند و من هم چون فکر می‌کردم این کار را انجام می‌دهند پایم را دیرتر نگه داشتم و به همین دلیل با لگد به صورت‌شان زدم. بعد از این سکانس کلی از ایشان عذرخواهی کردم و آقای عطاران هم کلی خندیدند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.