ترامپ به بیمارستان منتقل شد

رئیس جمهور آمریکا که به ویروس کرونا مبتلا شده است پس از انتقال به بیمارستان، در پیامی تصویری در صفحه توئیترش گفت که در شرایط خوبی به سر می برد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است بامداد شنبه به وقت تهران به یک بیمارستان نظامی در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ پس از انتقال به بیمارستان در پیام تصویری کوتاهی که در صفحه شخصی وی در توئیتر منتشر گردید، گفت که در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در عین حال از تمام کسانی که برای وی آرزوی بهبودی کرده‌اند، تشکر کرد.

رئیس جمهور آمریکا در عین حال هدف از انتقالش به بیمارستان «والتر رید» را اطمینان یافتن از این موضوع که اوضاع در مسیر درستی پیش می‌رود، اعلام کرد.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این در پیامی توئیتری از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش «ملانیا» خبر داد.

وی در این پیام نوشت: امشب نتیجه آزمایش کرونای من و بانوی اول آمریکا مثبت اعلام شد. قرنطینه و روند بهبودمان را سریعاً آغاز می‌کنیم. با یکدیگر از پس آن برخواهیم آمد.

دومین مناظره ترامپ و جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰، برای تاریخ ۲۴ مهر تدارک دیده شده است و ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا می‌تواند برگزاری آن را با اشکال مواجه کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.