اولین واکنش قاضی‌زاده هاشمی به انتقادها از مستند تبلیغاتی‌اش!

قاضی‌زاده هاشمی می‌گوید مستندش سه روزه آماده شده و باید ارائه می‌شد و هرچند می‌توانسته این مستند را ارائه نکنند، اما فرصت قابل جبران نبود.

به گزارش تازه‌نیوز،  امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: با توفیق الهی و دست یداللهی زهرا شیخی، برای پخش نخستین مستند قرعه به نام من افتاد. این مستند سه روزه آماده و باید ارائه می‌شد. می‌توانستیم این مستند را ارائه نکنیم اما فرصت قابل جبران نبود.

گزیده اظهارات این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌خوانید:

  • الان روسای ستادهای استانی با سه موضوع روبرو هستند: یکی مساله مشارکت است و افت سرمایه اجتماعی که در کشور به وجود آمده. دولت‌ها همچنان در حال تغییر هستند و هنوز مشکلات باقی است. باید احساس ناامیدی در مردم از بین برود و احساس به امید ایجاد شود تا رای دهند.
  • میان این نامزدهای مشهور که چند بار داوطلب بودند آن‌ها ممکن است به روسای ستادهای استانی ما بگویند وقت خود را تلف نکنید و باید به اجماع برسیم. من از سر تفنن یا این‌که رجل سیاسی و مذهبی هستم، برای خرید شهرت و دیده شدن به انتخابات نیامده‌ام.
  • باطن من مشخص است و بیشتر به دنبال خلوت‌گزینی هستم تا شهرت، و مشهور شدن ضدارزش من است. یک سال بودن در مجلس برای شهرت کافی است پس به دنبال شهرت نیستم. نمایندگانی در دوره قبل داشتیم که شهرت جهانی کسب کردند که نمی‌خواهم اسم بیاورم.
  • آن‌هایی که خود را در انتخابات مطرح کرده‌اند به سراغ مساله حجاب و دوچرخه‌سواری و غیره می‌روند. این‌ها مساله اصلی کشور نیست و باید مدل اداره کشور را با کار جدی تغییر دهیم. نظام به ما اعتماد و لطف کرده تا این طرح شود و باید برای آن تلاش کنیم.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.