ادعای رامبد جوان: شبی ۳۰ میلیون بیننده داریم؛ در رکوردها به شصت میلیون هم می‌رسد

شب گذشته رامبد جوان در جواب سوال بهاره افشاری از دلایل ساخت سری جدید خندوانه گفت. رامبد جوان در این برنامه گفت: «خندوانه» در شب‌های معمولی ۳۰ میلیون بیننده دارد و در روزهای اوج آمار به ۶۰ میلیون نفر می‌رسد!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از انتخاب، رامبد جوان در برنامه شب گذشته خنداونه در پاسخ به بهاره افشاری درباره دلیل ساخت ادامه «خندوانه» گفت: «بخاطر اینکه این همه سال «خنداونه» ساختم، وقتی مردم من را می‌بینند مدام سراغ «خنداونه» را می‌گیرند و جملاتی را از آدم‌ها شنیدم که برایم ایجاد مسئولیت می کرد. ضمن اینکه وقتی برندی را می‌سازید، رها کردنش کار سختی است و تعداد قابل توجهی از همکارانم در «خنداونه» کار می کنند که فوق‌العاده اند و اگر «خندوانه» نباشد کمتر کار می کنند یا از کارهایشان لذت نمی برند و آنها هم مدام من را تشویق به ساختن می‌کنند.

وی افزود: خیلی به این برنامه تعلق خاطر دارم. هر کاری دلم خواسته در این برنامه کردم و خیلی تجربه‌های عجیب و بزرگی در‌ آن داشتم. ما در معمولی ترین شبهای «خندوانه» سی میلیون بیننده داشتیم که در رکوردها شصت و خرده ‌ایی می‌شود. کجا می‌شود این عددها را به دست آورد؟ فقط در تلویزیون!»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.