سانسور عجیب «زخم کاری» در قسمت اول +عکس و ویدئو

سریال زخم کاری، در اولین قسمت پخش با سانسور عجیب از سوی صداوسیما مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان به نام «زخم کاری»  که سریالی برای نمایش خانگی است، ظاهرا در قسمت اول با سانسور ساترا مواجه شد.

سکانس ابتدایی این سریال، جایی که مالکی در وان حمام و زیر قطعات یخ قرار دارد، همسرش وارد حمام می‌شود و اجازه بیرون آمدن به او را نمی‌دهد. مالکی با بازی جواد عزتی، در فشار سرمای یخ‌ها، با او حرف می‌زند که سینه و شکم او در قاب دوربین مشخص است.

اما شکم این بازیگر، محو شده و به نوعی دیدنش از سوی ساترا وابسته به صداوسیما، مجاز دانسته نشده است!

سانسور زخم کاری
سانسور جواد عزتی در سریال زخم کاری

در سکانس پایانی قسمت اول هم سیلی زدن رعنا آزادی‌ور به جواد عزتی، به طرز مضحکی سانسور شد تا قسمت اول «زخم کاری» با ذره‌بین صداوسیما تحویل مخاطب شود.

هفته پیش نیز ساترا، پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» را متوقف کرد.

سریال «زخم کاری»  به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که برگرفته از رمان بیست زخم‌ کاری نوشته محمود حسینی‌زاد است.

این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی می‌باشد که می‌تواند رکورد سریال های قبلی را بزند. در این مجموعه بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی و الهه حصاری به ایفای نقش می‌پردازند

سانسور سکانسی از سریال بوتیمار در شبکه ۳ صدا وسیما

حذف کردن بخشی از یک سریال و یا یک فیلم سابقه طولانی در کشور دارد، همین چند روز پیش بود که ویدئویی از رقص حمید لولایی در سریال بوتیمار در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این سکانس زیر تیغ سانسور صدا و سیما رفته و حذف شده است.

این مجموعه  یک کمدی با بازی بازیگرانی چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، علی صبوری، سپند امیر سلیمانی و … که روی آنتن شبکه ۳ رفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.