ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

سرخ‌پوشان پایتخت از ساعاتی دیگر به مصاف النصر عربستان می‌روند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، یحیی گل‌محمدی،  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای آخرین دیدار این فصل سرخپوشان، مجبور است یک ترکیب موثر را به زمین بفرستد تا شانس کسب برد و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان از یک سو و عدم آسیب‌پذیری برابر النصر عربستان از طرف دیگر را به عنوان یک خاصیت و فاکتور مفید در دل خود داشته باشد.

روند حرکتی سرخپوشان البته به گونه‌ای بوده که می‌توان ترکیب اصلی را به راحتی حدس زد. آنها به یک ترکیب ایده‌آل و تاثیرگذار رسیده‌اند و هماهنگی و هارمونی بین خطوط در بالاترین سطح خود دیده می‌شود.

حدس اینکه حامد لک در کنار شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در آخرین نقطه زمین برای پرسپولیس بجنگند، چندان سخت نیست. در سمت راست، سیامک نعمتی با قدرت نفوذ‌های پیاپی و تکنیک بالا بازی می‌کند و سمت چپ در اختیار سعید آقایی مدافع جدید، سرعتی و باهوش تیم است.

برای چیدن خط میانی، یحیی سه گزینه آماده و قبراق در اختیار دارد؛ کمال کامیابی‌نیا که بیشترین ارسال پاس در دیدار قبلی را به خود اختصاص داد و از حریف، یک اخراجی گرفت، احمد نوراللهی با قدرت حفظ و حمل توپ و بازیسازی از میانه میدان و البته میلاد سرلک که فراتر از انتظارات ظاهر شده و با حضور خود در ترکیب تیم، میزان دوندگی و توپ‌گیری پرسپولیس را بالا برده است. در دیدار قبلی، میلاد نیمکت‌نشین بود و شاید امشب هم چنین اتفاقی تکرار شود.

در سمت راست، بشار رسن همه کاره است و گل‌محمدی نمی‌تواند از هافبک عراقی خود دل بکند. در سمت چپ نیز، احسان پهلوان در ترکیب تیم جا افتاده و بازی به بازی بهتر و موثرتر شده است. احسان بازی «رودست» را عالی انجام می‌دهد و اگر در هنگام ارسال پاس‌های آخر، دقت بیشتری داشته باشد، به یکی از هافبک‌ها و وینگر‌های موثر برای پرسپولیس در طول فصل بیستم تبدیل خواهد شد.

برای چیدن خط حمله نیز باید باز هم منتظر زوج وحید امیری و عیسی آل‌کثیر باشیم. زوجی که در کنار هم، مدافعان تیم‌های مختلف را سردرگم کردند و نتیجه تلاش‌شان را گرفتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.