سرنوشت عادل فردوسی‌پور آن شد، سرنوشت شما چطور؟

عادل فردوسی پور هم در اوج خود همواره با انتقاداتی از جناح های مختلف روبرو می‌شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، رسانه های مختلف امروز خبر دادند مهدی واعظی مجری شبکه پنج به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس ممنوع الکار شده است. او در برنامه صبحگاهی این شبکه، انتقاد شدیدی از باشگاه پرسپولیس داشت و از مدارک و اسنادی حرف زد که نشان می داد  قهرمانی های این باشگاه به خاطر حمایت های خاص بوده است! بلافاصله بعد از این ادعا، قرمزها دست به شکایت زدند و ظاهرا دادگاه فعلا او را ممنوع الکار است.

این اولین بار نیست که مجریان تلویزیون با چنین مشکلاتی روبرو می شوند. دو سال قبل حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه، با به تمسخر گرفتن لوگوی باشگاه استقلال، با انتقادات این باشگاه و هوادارانش روبرو شد. کلهر قصد داشت شوخی کند اما با توجه به حساسیت فضای فوتبال، دچار مشکلاتی شد. در نهایت او با عذرخواهی تلاش کرد دل هواداران استقلال را به دست بیاورد. شبکه سه پای کلهر ایستاد واین مجری را ممنوع التصویر نکرد. او هم در ادامه تلاش کرد تا وارد این بازی ها نشود، هر چند یک بار هم با علی دایی شوخی کرد باعث ناراحتی این چهره ملی و البته انتقادات مردمی شد.

احمدی مجری برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک هم از جمله مجریانی بود که در  چندی قبل به خاطر موضع گیری علیه استقلال با مشکلاتی روبرو شد. او چند بار با کنایه درباره قرمزها حرف زد که در نهایت با شکایت پرسپولیسی ها روبرو شد. اخیرا این باشگاه به او رضایت داد تا احمدی روی آنتن زنده از آنها تشکر کند. بعید به نظر می رسد این مجری تلویزیون دیگر وارد چنین فضایی شود. در یک دهه گذشته به دلیل ظهور شبکه های اجتماعی کلا حساسیت روی مجریان تلویزیون زیاد بوده است.

همواره طرفداران فوتبال تلویزیون یا یک برنامه را متهم به جانبداری از آبی یا قرمز کرده اند. در این بین طرفداران سپاهان و تراکتور هم معمولا اعتقاد دارند آنها از استقلال و پرسپولیس جانبداری می کنند. عادل فردوسی پور هم در اوج خود همواره با انتقاداتی از جناح های مختلف روبرو می شد. مثلا عکس او را گهگاه در تمرینات تیم ها آتش می زدند و تازه بعد از رفتنش به یاد این افتادند که چه مجری خوبی بود! آن که سرنوشت عادل بود، بی شک سرنوشت مجریانی که یک هزارم درصد به اندازه او محبوبیت نداشته اند، چه خواهد شد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.