علی دایی یاد تلخ‌ترین خاطره زندگی‌اش افتاد

بهترین گلزن ملی دنیای فوتبال در پستی اینستاگرامی برای شاگردان دراگان اسکوچیچ در جدال فردا آرزوی موفقیت کرد و یک خاطره قدیمی را بازخوانی کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، یکی از خاطرات نوستالژیک و فراموش‌نشدنی تاریخ ملی فوتبال ایران، دوئل تیم‌های ملی ایران و بحرین در تورنمنت بازی‌های آسیایی هیروشیما ۱۹۹۴ است؛ جایی که تیم ملی با هدایت استانکو پابلوکوویچ کروات مقابل حریف بحرینی به تساوی بدون گل دست یافت اما یک اتفاق جنجالی و یک برخورد سنگین آن بازی را در تاریخچه فوتبال ایران ماندگار کرد.

جایی که در دقیقه ۲۰ مسابقه، علی دایی به شکل باورنکردنی به دنبال رسیدن به توپ بود و توانست ضربه سر خود را هم بزند اما خروج بی‌محابا سنگربان بحرینی‌ها، «علی حسن» باعث شد تا برخورد سنگینی میان دایی و حسن شکل بگیرد و مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه طحال دچار پارگی شود؛ هر چند با این‌حال دایی تا پایان نیمه اول در زمین ماند و سپس در بین دو نیمه تعویض شد و از رختکن بیرون نیامد.

بعد از پایان بازی وقتی اعضای تیم ملی به رختکن آمدند دایی را بیهوش دیدند و پزشک دایی اعلام کرد او دچار پارگی طحال و خونریزی شدید داخلی شده و اگر دیرتر به بیمارستان می‌رسید اتفاق بدی می‌افتاد؛ حالا در آستانه تقابل دوباره تیم‌های ملی ایران و بحرین، علی دایی در پستی اینستاگرامی، ویدئو خاطره تلخ آن را بارگذاری کرده و برای شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی فردا آرزوی موفقیت کرده است.

دیدار سرنوشت‌سازی که پیروزی در آن می‌تواند تیم ملی را به صعود از دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی امیدوارتر کند و شکست یا تساوی در آن می‌تواند زودترین حذف تاریخ ار برای تیم ملی ایران از گردونه رقابت‌های جام جهانی رقم بزند؛ مصاف ایران و بحرین فرداشب در ورزشگاه ملی منامه از ساعت ۲۱ پیگیری خواهد شد.

تلخ‌ترین خاطره علی دایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.